Coronaviruset

karamelldrottningen

Trådstartare
Ni som har eller står på medelstora till lite större anläggningar har ni gjort eller tänker göra något extra eller ska ut med info angående viruset?
På vilket sätt då? Och hur tänker ni?
 
Vi har ca 40 hästar på anläggningen. Vi sitter just nu och knåpar på ett dokument som ska gå ut till samtliga uppstallade. Tanken är att vi vill ha all info om hästarna. Foderstat,hagnummer,täcke på/av osv .Samt att alla märker upp sina fodertunnor,spannar täckeshängare och allt annat som rör hästen. Om någon blir sjuk eller hamnar i karantän är meningen att någon av oss andra ska kunna ta hand om hästen/hästarna.
 

Liknande trådar

Tjatter Då jag tänkte kolla på facebook så kom det direkt upp info från Meta. "Välj om du accepterar att vi använder din info till annonser...
Svar
2
· Visningar
197
Senast: Shaggy
·
Foder & Strö Man skall höra mycket för öronen trillar av. Senaste påståendet jag har hört är att betfor enligt en bekant inte skulle vara bra för...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 580
Senast: MiniLi
·
Anläggning Ska ta över familjens gård och allt sköttes tyvärr inte helt rätt vid bygge av stallet så ska ordna upp detta nu. Det som blivit avslag...
Svar
13
· Visningar
855
Senast: a1agnlju
·
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
29
· Visningar
1 163
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Den siarlösa ulvleken
  • Förhållandetråden
  • Flyga långt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp