Corrado WL?

bara undrar.. är det den corrado som är pappa till clinton? skimmelpållen som varit med på några världscuphoppningar. eller är det en annan corrado?
 
Nej, Clintons pappa är Corrado I, en tysk Holsteinerhingst som i sin tur är efter Cor De La Bryére.

Corrado WL är efter Cortez, men det kanske du redan visste. :)
 
Jag har sett flera stycken och det jag kan säga är att de är snygga att se på (bra typ) samt bra rörelser. Det verkar blir bra allroundhästar av dem!

/C som gillar Corrado skarpt! Han är snygg! :love:
 
Några bekanta har ett 5 årigt sto, hon blev bästa dressyrhäst i dalarna....
 
Sv: Corrado WL?

Jag ska köpa en 6 åring som är syster son till Corrado WL.
Leonardo WL heter han, brun 170 hög med fantastiska rörelser :love:
e. Landlord u. Raclette ue. Ramiro

Kärlek vid första ögon kastet var det, han är verkligen min själsfrände, ska ta lite bilder på honom imorron kan lägga upp någon här om nån är intreserad men som sagt var han är inte efter Corrado men en nära släkting till honom ;)
 
Sv: Corrado WL?

Skulle vara intressant!!
Får hem foderhäst e: Corrado WL om ca två veckor så det är spännande att se släktingar.
 
Sv: Corrado WL?

Vet någon vad som hänt med honom? Är han fortfarande kvar hos AVG eller är han såld vidare?
 
Sv: Corrado WL?

Angel skrev:
Skulle vara intressant!!
Får hem foderhäst e: Corrado WL om ca två veckor så det är spännande att se släktingar.



Okej, ska komma ihåg att lägga upp bilder här sen :D
 
Sv: Corrado WL?

Betäckte mitt sto e. Electro - Maraton med Corrado WL första året han var i avel. Fick ett underbart vackert sto med mycket rörliga och elastiska gångarter, tyvärr drabbades hon av borrelia och ehrlichia (stavas?) som 1åring och blev aldrig helt ok efter det och går endast som avelssto i wpb aveln - lämnar mkt bra.
 
Sv: Corrado WL?

Jepp nu är det verkligen bestämmt Leonardo WL blir verkligen min häst och så snart bilderna är i dator lägger jag upp någon här :) Ser helt sjuk ut själv på korten men :eek: ;)
 
Sv: Corrado WL?

Jag hade som sagt var lovat bilder så nu blir det väll bara till att lägga ut dom :D

Ni behöver inte kommentera min sits eller så för jag ser ut som en säck potatis eller nått i den stilen :eek: ;)

leoliten.jpg


leoliten2.jpg


Leonardo WL heter skönheten som sagt var, har otroligt stor galopp känns som en gunghäst att sitta på ;)
e. Landlord
u. Raclette
ue. Raimro

Systerson till Corrado WL
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Det slog gnistor om omhoppningen vid världscupdeltävlingen i London. Då slog sig Peder Fredricson och Hansson WL in på en fjärdeplats...
Svar
0
· Visningar
449
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I Peder Fredricsons andra Global Champions Tour för hösten 2023 inledde storstjärnan med en andraplats tillsammans med Hansson WL...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Efter över ett års frånvaro från de internationella hoppbanorna var Hansson WL tillbaka i hetluften i maj. Sedan dess har den 15-årige...
Svar
0
· Visningar
274
Senast: Gunnar
·
Avel Går i valet och kvalet om avelsstoet ska betäckas efter att årets föl har fötts, eller om hon ska få gå tom ett år. Rent ekonomiskt är...
Svar
5
· Visningar
647
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp