Craycray far- och morföräldrar

Fast jag tycker ändå det är stor skillnad i hur mycket man trycker och tjatar om barn än något annat. ALLA SKA tycka om barn, alla SKA vilja se bilder, är det någon som inte vill se bild på en motorcykel pga ointresse skulle reaktionen nog mest bli ''jaha ok'' skulle man säga nej till att se bilder på barn skulle troligtvis den personen ta väldigt illa upp.
Skulle någon trycka så mycket som de gör med barn om vad ska vi säga, marsvin? skulle nog den personen bli bedd att vara tyst inom en snar framtid.

Men som sagt, jag har inget emot av att hör hur glad någon blivit över att bli förälder eller fått ett barnbarn, men det räcker där.

Vet man att den andra i samtalet är intresserad är det ju inga problem så klart.

Det handlar väl om att det anses märkligt att vara ointresserad av människor, oavsett barn eller vuxna. De flesta tycker väl ändå barn är rätt gulliga i lagom dos.
 
Det handlar väl om att det anses märkligt att vara ointresserad av människor, oavsett barn eller vuxna. De flesta tycker väl ändå barn är rätt gulliga i lagom dos.
För egen del ÄR jag intresserad av människor. Högst intresserad. Detär därför jag jobbar med människor.

Jag är intresserad av just människor. Men jag är inte specialintresserad av människor i en viss ålder. Varesig det är 1-åringar eller 62-åringar. Saknar förståelse för "gullighetsfaktorn" när det gäller okända människovalpar. KÄNNER jag varelsen i fråga personligen är det en totalt annan sak.

Framförallt är jag inte intresserad av människors kroppsutsöndringar. Oavsett ålder alltså. :D
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 795
Senast: mars
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 415
Senast: lundsbo
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 248
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Ja, hur är man det? Det är ju en oerhört stor fråga egentligen och jag tror att det finns många olika synvinklar på det. Säkert nästan...
Svar
16
· Visningar
1 408

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp