Cremefärgade tävlingsridbyxor?

Emma-pemma

Trådstartare
Häromdagen satte jag på mig mina vita tävlingsridbyxor som jag köpte begagnade 1995, och insåg att min midja minsann inte blivit ett dugg smalare sedan dess. Jag behöver ett par nya byxor om jag ska kunna andas. Jag har alltid drömt om ett par cremefärgade tävlingsridbyxor (som jag skulle ha tillsammans med en tweed-kavaj...). Har ni något tips om var man kan hitta sådana, som är snygga och sitter skönt?
 
Häromdagen satte jag på mig mina vita tävlingsridbyxor som jag köpte begagnade 1995, och insåg att min midja minsann inte blivit ett dugg smalare sedan dess. Jag behöver ett par nya byxor om jag ska kunna andas. Jag har alltid drömt om ett par cremefärgade tävlingsridbyxor (som jag skulle ha tillsammans med en tweed-kavaj...). Har ni något tips om var man kan hitta sådana, som är snygga och sitter skönt?
Älskar cremefärgade ridbyxor, och beiga. Så läckert.
 
Häromdagen satte jag på mig mina vita tävlingsridbyxor som jag köpte begagnade 1995, och insåg att min midja minsann inte blivit ett dugg smalare sedan dess. Jag behöver ett par nya byxor om jag ska kunna andas. Jag har alltid drömt om ett par cremefärgade tävlingsridbyxor (som jag skulle ha tillsammans med en tweed-kavaj...). Har ni något tips om var man kan hitta sådana, som är snygga och sitter skönt?
Det finns ju en uppsjö. Vilka andra önskemål har du? Ska de vara hel eller halvskodda? Silikon eller ej? Varma eller svala.

Stierna har precis släppt en ny silikonskodd ridbyxa som garanterat är bland de skönare på marknaden, den kommer i beige.
 
Oj, har noll koll på vilka märken som gäller nu för tiden. De ridbyxor jag har idag som jag trivs med är från Mountain horse, och köptes in för mer än 10 år sedan. Jag gillar helskodda, men har inte provat silikon än.

Ska kolla upp Stierna.
 
Häromdagen satte jag på mig mina vita tävlingsridbyxor som jag köpte begagnade 1995, och insåg att min midja minsann inte blivit ett dugg smalare sedan dess. Jag behöver ett par nya byxor om jag ska kunna andas. Jag har alltid drömt om ett par cremefärgade tävlingsridbyxor (som jag skulle ha tillsammans med en tweed-kavaj...). Har ni något tips om var man kan hitta sådana, som är snygga och sitter skönt?
Jag har ett par snygga från Pikeur.
 
Jag lät komfort styra och skaffade ett par cremefärgade ridtights från hööks. Visst är de väldigt sköna, sitter inte åt nånstans osv - MEN de glider ner och saknar fickor vilket är ett jättestort minus. Men om det inte är nåt problem för dig (avsaknad av fickor alltså, om de glider ner eller inte beror säkert på hurdan kroppsform man har) så är de iallafall väldigt, VÄLDIGT bekväma :up:
 
Ska testa med ett par löptights för att se hur det är. Tycker att de känns lite tunna, men har som sagt aldrig ridit i dem.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver VERKLIGEN nya ridstövlar, men har stora bekymmer med att hitta rätt. Jag behöver stövlar som är både långa, vida och stora i...
Svar
3
· Visningar
1 012
Senast: MiniLi
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 212
Senast: Imna
·
Dressyr Insåg i morses att jag klantat mig totalt! Hade helt och hållet glömt att jag kastade mina vita ridbyxor för ett tag sen och inte köpt...
Svar
16
· Visningar
1 516
Senast: ajdidodii
·
Utrustning Har precis införskaffat en ny väst, en Racesafe :love: Innan dess hade jag en Outlyne, som jag bokstavligen H A T A D E... Den satt...
Svar
17
· Visningar
2 243
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp