L

Loglady

Hur är avkommorna till den kirländska hingsten Cruising, och finns det många i Sverige?

nja .. jag tror inte att det finns inte så måga avkommer av han .. Men det är många som imoprear hästar från irland som är efter han eller Clover Hill .. Det finns ju måga hästar i Irland som är efter Cruising eller Clover Hill tex. Den svara hingsten Boherdal Clover är efter Clover Hill och är skitduktig .. Medan Killossery Kruisette är efter Cruising som också är duktig ..

B

**BORTTAGEN**

Hej! Gå in på den officiella hemsidan med hingstar. www.ihb.ie
Där finns alla registrerade avkommor efter Cruising som står i Irland. Jag har själv haft ston hos honom och han är en ganska liten, egensinnig hingst med ett stort hjärta.

Liknande trådar

Avel Någon som om det finns någon vettig hingst av idag som för Alcatraz (Aloube Z x Ronald) gener vidare? 🤔
Svar
9
· Visningar
668
  • Artikel
Hästnyheter Folksams Stora hingstpris går till den hingst som har mest framgångsrika avkommor i Folksam Scandinavian Open. Priset delas ut i dressyr...
Svar
0
· Visningar
304
Senast: Gunnar
·
Avel Hej! Jag har en äldre SWB som gått med föl innan men inte tagit sig hos förra ägaren . Men med aktiv ridning och en bra ut kollad...
Svar
5
· Visningar
993
Senast: Freazer
·
Avel Är ett bra temperament jämförbart mellan hopphingstar och dressyrhingstar? (Med ett bra temperament i det här fallet menar jag cool...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
6 395
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack #9
  • Kattbilder #8