Crusader Ice?

Mauen

Trådstartare
Vad tycker ni som sett honom? Hans 9a på typen, testryttarnas kommentarer, och hans resultatrad med i stort sett bara nollor tilltalar mig. I filerna jag har sett är han ju lite "trutig" dock.
 
Jättefin och ett fantastiskt möderne.
När jag såg honom på bruks gav han inte intrycket av att vara trutig
 
Jag tyckte han var lite "trutig" även på bruks, men annars är det en väldigt fin häst med stora kvaliteér:)
 
Jag har också upplevt honom lite trutig, men uppenbarligen stör det ju inte resultaten eller testryttarnas känsla. Hade dock inte lagt på ett sto med samma tendenser. Trutig är för mig att de emellanåt går mot handen, alltså försöker dra fram/upp huvudet.
 
Jag har också upplevt honom lite trutig, men uppenbarligen stör det ju inte resultaten eller testryttarnas känsla. Hade dock inte lagt på ett sto med samma tendenser. Trutig är för mig att de emellanåt går mot handen, alltså försöker dra fram/upp huvudet.
Mitt sto är allt annat än trutig så just det stör inte :)
 
Pushar upp tråden lite...är intresserad för framtida bruk på mitt irländska sto. Jag blev också förvånad när jag såg honom på bruksprovet med tanke på vem som sitter på ryggen. Men sen såg jag en film från Falsterbo, 7 års kval, där han inte alls var trutig. Undra sa flundran...kanske var nåt i munnen helt enkelt på bruks?
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Hundavel & Ras Jag har sett i valp 2024 tråden att några har vizslor men jag tänkte att det kanske är bättre att göra en egen tråd motför att fråga...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
7 499
Senast: Fetaost
·
L
Hat
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
2 789
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
573
Senast: valy
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
2 879
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • bandage på katt
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp