CSN-fråga

kolblakkur

Trådstartare
Har ansökt om CSN, och har fått beviljat för HT16 och VT17. Men när kan man söka till HT17 och VT18?
 
Du kan söka och få beviljat för ett år i taget, och de kommer att pröva dina resultat innan du får mer. så i sommar, efter du avslutat dina studier du nu har beviljat för kan du söka för ht-17 och VT-18, och om du uppfyllt kraven får du beviljat. Söker du tidigare så händer iaf inget (det beviljad inte) förrän du studerat klart vt-17.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej! Jag undrar om ett privatlån kan påverka mig i mina fortsatta studier, där jag alltid tar fullt CSN. Om jag har tolkat det rätt så...
Svar
1
· Visningar
398
Senast: lil-sis
·
Skola & Jobb Hej! Jag har pluggat heltid på universitet 2 år och har nu påbörjat sista året. Har alltså 120 hp då jag är i fas med allting. Jag läste...
Svar
3
· Visningar
463
Senast: Manji
·
Skola & Jobb Hej kära bukare, Jag vill utbilda mig vidare inom grafisk design efter sex år på universitetet. Jag har inget csn kvar på...
Svar
3
· Visningar
549
Senast: LovingLife
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
11 307
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2023
  • Nybörjarponny!
  • Hö- och halmskörd 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp