Cykeldator

Islandshästryttare

Trådstartare
Är nu helt inne på att köpa en cykeldator men har ju ingen riktig koll på det här området. Är det stor skillnad på att ha en med GPS eller inte? Skulle vilja att den mäter hastighet och tid iallafall, får man sen mer som att den mäter stigningar och sånt är det trevligt. Känner inget behov av kartor i den då jag mest cyklar runtomkring där jag bor likaså känner jag inte att jag behöver pulsband. Är mer inne på budget under 2000 kronor och är inte ute efter något superavancerat. Någon som använder det? Vad har ni isåfall? Den får gärna vara lätt att montera då jag har tummen mitt i handen milt sagt :D
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 408
Senast: Flixon
·
Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
15 249
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa valp framåt våren/sommaren 2021 men har en hel del beslutsångest och känner att jag behöver hjälp från er...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 131
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hejsan, jag har en liten valp som är av staffe amstaff mix som är helt underbar. Självsäker, trygg, utforskande, lyhörd och lättlärd...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 735
Senast: snorp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp