Bukefalos 28 år!

D

Dextrosol

Har en gammal hund som skall opereras i morgon då den har 2 stora cystor på magen. Vet. tror att det är cystor, men det återstår att se när dom skurit bort dom. Den ena är stor som en golfboll. De är lila o röda o väldigt mörka i färgen?? Vad kan det vara?? Är det ngn som har varit med om ngt liknande??
Jag är så rädd att min vovve inte skall klara av operationen. Det är påfrestande för gamla hundar att bli nedsövda. Hon är 12,6 år. :cry:
 
Hmm låter som juvertumörer...Hade sånna på min tik osså...operationen gick dock bra men hon var iofs. bara sex år då.. Du ska se att allt går bra! Lycka till!!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Usch så svårt att skriva! Har läst igenom mängder av trådar där man frågar om när det är dags att ta bort sin gamla vänn... Nu sitter...
2
Svar
26
· Visningar
12 311
Senast: hastflicka
·
Ekonomi & Juridik Vi står i ett inackorderingsstall (Privatstall på en Ridskola). I kontraktet står det att det är 6 månader provtid. Vi har ett barn på 1...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
12 620
Övr. Hund Mor o far fick ta bort sin cavalier i november pga ngn form av hastig blodcancer. Sorgen var stor och sökandet på olika säljsidor pågick...
2
Svar
24
· Visningar
2 797
Hundhälsa Jag behöver råd, och eftersom jag inte har någon annan att rådfråga, vänder jag tillbaka till min ungdoms forum ... Det här blinr långt...
Svar
6
· Visningar
2 103

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp