Bukefalos 28 år!

:D -smileyn blir fel

Rosett

Trådstartare
När jag försökte göra :D- smiley i en tråd så stod det : D men när jag tryckt på posta så blev det :d i stället och där jag skulle ändra så hade den ändrat själv till : d även i inlägget.

Försökte ändra flera ggr men det blir :d hela tiden.

Provar göra : D här: :D

Edit: meh!!! nu funkar det ju :eek:

Edit2: Det är i det här inlägget det blir fel smiley hela tiden http://www.bukefalos.com/f/showpost.php?p=14676748&postcount=17
 
Senast ändrad:
Sv: :D -smileyn blir fel

Måste prova... ;)

:D

Edit: Det funkar ju? Eller förstår inte riktigt vad du menar? :)
 
Senast ändrad:
Sv: :D -smileyn blir fel

jag har oxå upplevt det, ibland! flera olika gånger :D
 
Sv: :D -smileyn blir fel

Om du har enbart stora bokstäver i ett inlägg så kommer buke automatiskt att ändra alla till små...
 
Sv: :D -smileyn blir fel

:eek: Måste prova, skriver med stooora bokstäver nu, ser ni? Gör en sån där smiley här: :d så får vi se om alla blir små...
 

Liknande trådar

Träning Det här med frivillighet i träning är ett intressant ämne om än knivigt! :D Till viss del tror jag ändå det inte går att komma ifrån...
Svar
3
· Visningar
815
Senast: skiesabove
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 586
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 333
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 246
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp