Då var det dags för sjukhuset igen

Status
Stängd för vidare inlägg.
:cry:
Husse blev hämtad med ambulans
32364
 

Det är fruktansvärt.. Jag följde inte med för jag kommer inte hem igen annars.. Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera situationen
Nej, klart som fan att det är svårt att hantera. Vet ju att det varit överjävligt för dig/er ett bra tag nu, men det blir ju inte enklare för det. Sen är det ju hårfint, det kanske är helt rätt att bara ösa på med Billie Eilish (som jag ANTAR att du menar, jag är inte så down with the kids... men å andra sidan är du nog äldre än mig tror jag :D) och låta allt kännas skit en stund. Kanske är en komedi bättre. Har uppenbarligen ingen vettigt att säga, men pladdrar på för att jag känner med dig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Halkade på trärampen på utsidan av stallet på söndag och det krasade till i foten då den hamnade under mig. Blev sjukhus när stallet...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
9 596
Senast: sweep
·
Kropp & Själ Jag har ju nyligen genomgått vad som blev en större bukoperation där en (förhoppningsvis) godartad, stor tumör togs bort. Att det rörde...
Svar
12
· Visningar
835
Senast: Ninnurur
·
  • Artikel
Dagbok När jag var ung så samlade jag på ordspråk och citat. En av dessa var: Alla dessa dagar som kom och gick Inte visste jag att de var...
Svar
16
· Visningar
1 652
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
6
· Visningar
1 075

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp