Dä va illa dä

Gammeln

Trådstartare
Gör då så häääär Pär. Kasta en hästskit i motvind och hitta på en otrohetshistoria med nytt nick, så ska du se att bukepigorna kommer ångandes från alla höll ;)
 
Sv: Dä va illa dä

Hahaha!!! Den va bra!!! :rofl:

Btw så tycker jag den reklamen är riktigt rolig.
 
Sv: Dä va illa dä

Gör då så häääär Pär. Kasta en hästskit i motvind och hitta på en otrohetshistoria med nytt nick, så ska du se att bukepigorna kommer ångandes från alla höll ;)

Nu svarar jag med mitt hemliga nick gällande "min" tråd du syftar på.

Jag vidhåller - varenda ord från mig i den tråden är sann! Jag var bara så chockad, virrig, glad och konfunderad i söndags så jag skrev den.
...men jag har aldrig i mitt jättelånga Buke-liv skapat en tråd som blir så där lång.

Det verkar vara ett bra knep att skapa ett hemligt nick och hitta på en otrohetshistoria, men SÅ roligt är det inte att få igång tanterna här att jag skulle göra det bara som tidsfördriv ;)
 
Sv: Dä va illa dä

...men jag har aldrig i mitt jättelånga Buke-liv skapat en tråd som blir så där lång.
Det är bara att lyfta på hatten för dig :D. Om man bara trycker på dom "rätta knapparna" så kan det bli hur långt som helst. Jag minns en tråd för några år sedan där otroheten utspelades på en campingplats å jisses vad den drog iväg. Den gick på över 1000 svar om jag inte minns fel :)


Det verkar vara ett bra knep att skapa ett hemligt nick och hitta på en otrohetshistoria, men SÅ roligt är det inte att få igång tanterna här att jag skulle göra det bara som tidsfördriv ;)
Jag tycker det är väldigt roande när tanterna kommer igång ;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Hur tar jag steget för att faktiskt söka vård för att man mår dåligt psykiskt? I grund och botten handlar det om något som...
Svar
1
· Visningar
723
Senast: Monimaker
·
Katthälsa Skrev i den andra tråden men mår så himla dåligt över detta så skriver här med om någon har tips hon har mått illa i ca en vecka...
Svar
14
· Visningar
1 533
Senast: Dorinda
·
Hemmet Jag väljer att posta det här under ett nytt nick då jag inte är särskilt anonym och inte vill att det ska börja gå rykten om att jag...
Svar
15
· Visningar
2 048
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 617
Senast: Saigon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp