Däckelunderlägg

Sv: Däckelunderlägg

Hej!

Aha! Där släppte några funderingar! :D

Jag har provat trav i 4 veckor genom skolan för 5 år sen (APU)!
Man fick välja ställe och att det blev trav var för att han bodde i "närheten" och jag ville inte åka så långt (och absolut inte bo fler mil hemmifrån, har ju hästar hemma :D )
En gång när vi skulle köra snurrade han fast "min" vagn och när jag kom tillbaka hade ena snurrningen släppt :eek: !
Jag tänkte inte mer på det (okunnig) och han sa inget heller! :crazy:

Nej jag håller mig så långt borta från trav det bara går!
Fast jag har både travare och fd travsele nu ju :o!
Nej varmblodet är som sällskap! Jag hinner inte rida henne och när hon är lite lättskrämd av sig är det svårt att få nån annan att hålla sig kvar i farten/lugna ner henne :o :crazy:.

Då är det lugnare med shettisarna!
Håller ju på och "fixar" värsta körselen till dom nu! Hur många gånger har man inte kastat om dessa remmar :D !
Lokor+travdäckel är det som gäller nu och som det ser ut nu så är det en riktigt bra kombination! Fast nu fick jag för mig att göra en rockard! Har ju redan en super häftig vagn! Nej jag tröttnar aldrig! Nått måste jag ha å göra med! Om det inte är sele och vagn så är det hästen jag inte tycker passar för tillfället!

Hur är det med er?
Har ni funnit det ""perfekta"" hästen?
Sele och vagn trivs ni med det?
Och vilken körstil är ni inne på?

Mvh Lisa
 
Sv: Däckelunderlägg

Hej hej! Jo, jag har hittat min drömhäst som jag lånar så länge jag vill och bor i Umeå. Jag har precis köpt ny maratonsele och den är jag supernöjd med,
Jag har en bullet rockard som jag ska höja sitsen på, då blir den ännu underbarare att köra med! Jag är helnöjd! Jag har även en ponnymaratonvagn jag ska förlänga skaklarna på så den kan tas i bruk på storhästen. Kan inte bli bättre! Jag kör klassiskt, men har sammanlagt mest kört travstilen, även om jag fuskde där genom att envisas med att göra halvhalter och ställa hästarna i kurvan, vilket inte lyckades sådär jättebra, men jag fick mindre i handen än de andra kuskarna.

Burton, du måste lägga ut bilderna på internet. Det finns speciella sidor för det. Då lägger sparar du dina bilder där som du vill visa, sen kopierar du den adressen där din bild ligger och klistrar in den här! Easy!
Jag lägger upp mina bilder på min hemsida via en FTP-server. Har du en bild du vill visa kan du mejla den till mig så lägger jag ut den på nätet till dig via min hemsida.

/jenny
 

Liknande trådar

Körning Hehe detta kommer väl att reta vissa... :angel: Men jag tror att om man köper världens billigaste och enklaste sele och gör så här...
2
Svar
30
· Visningar
3 561
Senast: _L_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp