Dagboksforumet är nu stängt!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det blev ohållbart med ett forum som väldigt många hade svårt att greppa vad det var i och med att det fungerade annorlunda än andra forum.

Dagbokstrådarna har flyttats till forumet Fritid då jag inte vill radera dem då både dagboks-skrivare och läsare troligen vill ha de kvar.

Du hittar dem här:
https://www.bukefalos.se/forums/93/?prefix_id=86

Jag har valt att låsa alla trådar eftersom dagboks-skrivaren tidigare hade möjligheten att radera inlägg vilket nu inte längre är möjligt.

Om någon som skrivit dagboks-trådar vill ha ALLA sina dagbokstrådar upplåsta kan de rapportera det. Vill man låsa upp en handfull trådar bör det också gå att ordna, ex.vis de man skrivit de senaste dagarna.
Vill man radera SAMTLIGA egna dagboks-trådar går även detta att ordna.

Detta gäller enbart dagbokstrådar skapade till och med dagens datum.
För nya trådar gäller samma regler som för övriga trådar här på forumet.

Jag hoppas ni låter era trådar vara kvar och att ni har förståelse för detta beslut som nu fattats efter år av överväganden om vad som är rätt beslut.
 
Senast ändrad:
Jag tycker att det är upp till varje användare att själv avgöra om de vill starta en ny tråd varje dag eller ha en mer evighetsdagbok.
Och jag hoppas att de som tidigare funnit glädje i att skriva sina dagböcker kan få fortsätta göra det och nu kanske slippa att de lika lätt spårar ur.
 
Beror helt på vad det skrivs om ifall det passar att göra en "enstaka tråd" eller en "följetong av inlägg". Vissa dagböcker är strödda noteringar och kortare iakttagelser som det kommer att fåtal kommentarer på. Vissa dagböcker rör en specifik och komplex problemställning i någons liv och utvecklas med många diskussionsinlägg över lång tid.

Jag tycker båda har sitt berättigande och sina poänger. Utgår ifrån att TS själv kan avgöra hur hen vill göra med att starta nya trådar resp. fortsätta i sina tidigare och ser inte att det skulle orsaka några större problem.
 
Tydligen var det lite svårt för ett antal användare att förstå min tidigare uppmaning, därför har jag raderat ett 30-tal inlägg.
Tyvärr ser jag ingen annan råd än att också låsa tråden nu.
Som vanligt kan man starta nya trådar om intressanta frågor om man så önskar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det blev ohållbart med ett forum som väldigt många hade svårt att greppa vad det var i och med att det fungerade annorlunda än andra...
Svar
0
· Visningar
434
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Idag för 25 år sedan lades dessa sidor som numera heter Bukefalos.se för första gången ut på internet. Det har för det mesta varit...
Svar
5
· Visningar
21 944
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Just nu kan du se gamla trådar och diskussioner från 1998, jag tycker det är lite intressant att se tillbaka på vad som är lika och vad...
Svar
4
· Visningar
1 358
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Man kan skriva trådar med prefixet Dagbok på detta forum om man vill. De fungerar dock precis som vilken annan tråd som helst. Man kan...
Svar
0
· Visningar
1 061
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp