Dagens bästa... 2

Dagens bästa för mig... Tja :D
67371357_1395454437269599_3989702259213598720_o.jpg


Har börjat på svårare väggar igen och de känns faktiskt genomförbara. Klarade dem inte helt och hållet, men kom i alla fall längre och längre. Det var så sinnessjukt varmt också, och mot slutet började jag dessutom må illa pga en proteinbar, så jag var inte riktigt i skick att klättra då... Men, nästa gång, då jäklar! Nu fick jag ganska bra koll på hur jag ska göra de där väggarna i alla fall.

En till riktigt bra sak var såklart umgänget med vännerna, vi hade jättekul idag :D Dessutom hade jag liten "brottningsmatch" med ena vännen där. Han är vrålstark så jag hade ingen chans alls, men ja, riktigt kul var det :p
 
Dagens bästa är att jag varit ledig och därför kunnat sova hur mycket som helst. Jag har sovit uselt senaste veckan pga värmen och lite annat, så att få en lite längre helg än vanligt utan något inplanerat passade verkligen perfekt. Varvar olika sysslor med att sova antingen i soffan eller på sängen och det känns lyxigt :p
 
Dagens bästa är att det äntligen blev svalare väder!! Samt att när vi var in med bebisen på köpcentret så charmade han först en butikspersonal och sedan när han blev trött gnällde han i typ fem sekunder innan han slocknade i selen. Första gången jag och mannen och bebisen varit ut på något tillsammans bara vi. Det var mysigt. :)
 
Dagens glädjepiller var nyheten att Etiopien igår planterade 220 miljoner trädplantor!

Landet har varit (är?) rejält avskogat så detta görs för klimatet, motverka erosion etc. Glädjande.
Ovanpå detta sände P1 ett reportage från Borneo där man återskapar regnskog som skävlats. Deet är ett forksningsprojekt och man följer det för att se att verkligen alla arter har möjlighet att komma tillbaka.

Det finns glimtar av hopp.
 
Senast ändrad:
Dagens bästa var att få massage. Alltså. ÅH vad skönt det var. Dessutom visade det sig att jag är stelare i nacken än vad jag tänkt på, men nu efteråt så inser jag att det faktiskt går att röra sig :p Det är som att jag fått en kilometer längre hals och kan röra huvudet hur som helst. Herregud vad stel jag har varit! De stela punkter som jag visste att var stela, tja, där hade massören lite att jobba med... Men även det känns bättre och nu ska jag verkligen försöka ta hand om mig för att inte försämra något. Gissar dock att jag kommer boka in fler besök dit.
 
Vilken är det? :love:

En Q3-a. Splitterny, uttagen i juni. :love:

Ganska kul ändå, chefen på mitt nya jobb bad mig inkomma med önskemål om vilken tjänstebil jag ville ha. Jag var först väääldigt blygsam och vågade inte ta något alltför dyrt så jag sa att en Toyota Yaris blev bra, fick då till svar:
"-Men... du har en budget på 370 000:-, välj vilken du vill!"

"-Ehh..... jaha.... jamen dåså, jag tar en Audi Suv istället!" :D

Den blygsamheten försvann snabbt!
 

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
9 10 11
Svar
209
· Visningar
13 081
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
4 544
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
47 48 49
Svar
971
· Visningar
34 076
Senast: Soffan74
·
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 140
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hat
  • Träning och hälsa del 11

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp