Dagens bästa... 2

Jag är lite kär i Jeremy Jordan, så att jag snubblade över de här klipp (inte sett de sen i våras nån gång) är, åtminstone en av, dagens bästa grej(er).


 
Dagens första bästa var att klara en ny, eländig sak på klättringen. Jag blev så frustrerad förra gången när jag försökte utan att lyckas. Nu försökte jag igen, lyckades inte utan ramlade ner och blev skitsur. Den ilskan lyckades jag omvandla till energi istället och vips så kom jag upp :D När jag väl klarade det så kändes det dessutom enkelt. ÅH så skönt det var. Ska klättra den igen nästa gång för att göra det lite bättre från start, tror att jag kan lära mig mycket på att klättra den där några gånger...

Dagens andra bästa var att få veta att den vän som jag undvikit, eftersom jag trott att vän är sur på mig, i själva verket undviker mig eftersom vän tror att jag är sur :rofl: Alltså. Åh. Så jäkla skitfånigt allting. Imorgon ska jag se till att vi pratar om det och reder ut det lite. Det där med att kommunicera bra är inte alltid vår starkaste gren :angel: (men när det väl fungerar bra så är vän helt fantastisk, lite därför vi är vänner också)
 
Dagens bästa var ridlektionen :)
Hade en tuff dag på jobbet och ibland funkar det att rida sådana dagar och att det vänder det, och ibland går det inte lika bra.
Idag satte jag låga krav på mig själv till en början, men vågade rida hela övningen och tom höja lite mot slutet :)
 
Dagens bästa var i eftermiddags när jag och två kollegor stod och sorterade post på samma ställe. Han som stod i mitten skämtade lite om att andra kollegan där tacklas, och att jag mest flyger runt överallt (för att jag är så snabb på just det området som vi sorterade till). Slutade iaf med att andra kollegan sa "Ok, 3, 2, 1!" och så tacklade vi båda till han i mitten, samtidigt och ganska hårt :rofl: Herregud vad vi skrattade åt det, han blev som helt fastklämd mellan oss och var väl inte riktigt beredd heller. Öht hade vi väldigt kul när vi stod där och sorterade. Vi pratade, skämtade och skrattade nästan konstant. Det var verkligen ett perfekt avslut på den här arbetsveckan.
 

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
9 10 11
Svar
209
· Visningar
13 150
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
4 554
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
47 48 49
Svar
973
· Visningar
34 227
Senast: Scandi
·
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 145
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp