Dagens bästa... 2

Jag hade håltimme idag medans de andra hade en lektion, så jag satte mig avsides lite gömd i korridoren för att försöka få något gjort (fick faktiskt två saker gjorda!). Missade dock när de andra slutade och gick till lunch då de slutade tidigt. Gick i alla fall till matsalen själv - igen - och de andra var givetvis där.

Det är fortfarande lika jobbigt/läskigt och jag fattar verkligen inte varför. Det är egentligen inte något farligt så jag borde inte reagera som jag gör. Men jag har i alla fall gått ner till matsalen själv två gånger nu så det är väl bara att fortsätta. Jag inbillar i alla fall mig själv i att det ska bli bättre ju mer jag övar :)
 
20200125_194201.jpg

Hittade denna idag.
 
Bäst idag var att det var kul på klättringen, och på vägen hem fick jag en kanelbulle av en som jobbade där.

"Den här är din!" sa han och höll fatet med bullen på mot mig när jag skulle gå förbi caféet till utgången. Jag frågade om han var säker, och jodå, han var mer än 1000% säker på det :p Det slutade med att vi stod och pratade en stund och hade jättekul. Herregud så babblig jag blir på det där stället...
 
Svängde in om Granngården för att kika på ett Dyón-träns som skulle vara på jätterea men fanns bara kvar i ponny. Däremot sprang jag på hjälmar... Charles Owen Wellington Classic för 948kr istället för ca 3000. Taget! (Så kan jag slänga min gamla som varit med ett tag).
Kommer till kassan, nöjd för bra pris, så går den in för 726kr! :D
 
Varit och klarat av en sån där krånglig och tråkig grej som att kopiera papper som ska skickas hit och dit. Nu återstår bara att fylla i blanketter och skicka dem och rätt papper till rätt adress.
 
Svängde in om Granngården för att kika på ett Dyón-träns som skulle vara på jätterea men fanns bara kvar i ponny. Däremot sprang jag på hjälmar... Charles Owen Wellington Classic för 948kr istället för ca 3000. Taget! (Så kan jag slänga min gamla som varit med ett tag).
Kommer till kassan, nöjd för bra pris, så går den in för 726kr! :D
Vill inte vara en glädjedödare men kollade du tillverkningsdatum på hjälmen? Tycker det låter osannolikt billigt … den kanske är gammal.
 

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
234
· Visningar
16 013
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 940
Senast: zassoo
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 188
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
55 56 57
Svar
1 134
· Visningar
42 448
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp