Dagens bästa... 2

Verkligen! Varje gång som jag pratar med honom så är jag glad åt att vi kan kommunicera så bra. Vi håller absolut inte med varandra varje gång, men även när vi inte är överens så kan vi prata bra om det och vi vet precis var vi har varandra. (Just det säger jag till honom också, för det tror jag är viktigt.)
Sånt är så värdefullt! Upplever liknande med min nya chef, även modet inte prövats i skarpt läge än :)
 
När jag, R och två polare fick till en riktigt bra runda inatt. Plats 29 på världstäckande leaderboarden :love: :D Med tanke på hur många miljontals rundor som körs den hör veckan känns plats 29 som en seger i sig!

Och vi har så KUL!
 

Bifogade filer

  • PS_Messages_20190810_050901.jpg
    PS_Messages_20190810_050901.jpg
    214,9 KB · Visningar: 42
Att jag hittade ett ställe där det gick att plocka lite blåbär ☺. Det är så skralt om dem, men nu kan jag äta färska blåbär och hallon imorgon i alla fall!

Hittade fler smultron idag också :d.

Hunden uppskattade dock inte bärplockningen utan hälsar att dagens bästa var samtliga måltider och godisbitar. Bär är oätliga.
 
Att jag fixade att vara själv med sonen hela kvällen igår och halva natten trots ångest över att vara ”ensam”, och dessutom i nya lägenheten. Allt gick bra och vi hade det mysigt :heart

Låter lite konstigt när jag läser det jag skrivit men det var alltså främst ångesten som var problemet, inte sonen såklart. Men vi har också haft en lång period då jag som förälder blivit dissad till förmån för den andra föräldern, och det var så skönt att det också gick bra :love:
 
Att jag hittade en gammal klänning som jag älskade när jag var 14-15, bestämde mig för att prova den med inställningen att det här kommer aldrig gå, och insåg att den fortfarande passar! Lite tightare runt midjan än jag minns den som (:D), men fullt användbar. Så nu har jag en nygammal klänning som jag ser fram emot att ha på mig nån gång under de här sista sommarveckorna som (förhoppningsvis) är kvar!

20190810_210918.jpg
 
Dagens bästa får vara att jag kunde anpassa hundpromenaderna så att vi var ute när det var uppehåll och satt inne i soffan när det ösregnade :p Det finns vissa fördelar med att det regnar på helger alltså! (räknar med regnpromenader i veckan när jag måste anpassa allt efter jobbschemat...)
 
Var på examenskalas hos vänner. Yngsta sonen är klar med sin examen.

Höll ett litet tal. Jag brukar aldrig någonsin hålla tal, även om jag pratar mycket. Sonen betyder en del för mig så det kändes viktigt. Talet var helt utan tillbakablickar på hans barndom, sånt brukar det ju bli mycket av ändå på failjesammankomster.
Fick sedan en massa beröm för det. En klar egoboost, jag hade ju tänkt länge på hur jag skulle uttrycka mig. Roligt när en hel hög av gästerna faktiskt lever på att formulera sig. För en gångs skull lite nöjd med mig själv.
 
Att jag sålt en fåtölj till en äldre dam som verkar så genuint glad för den. Jag var där och lämnade av den innan jobbet idag och fick precis ett sms från henne där hon tackar igen för den fina fåtöljen och för att jag var snäll och lämnade av den hos henne (hon kan inte köra bil själv). :love:

Jag var mest glad att bli av med åbäket, att jag sedan kunde göra någon glad och tjäna 500 kr på köpet var liksom en ren bonus :D
 
Att områdeschefen skall jobba med mig och mina kollegor på golvet ikväll! Hoppas det är lika överjävligt som det brukar vara en torsdagskväll :devil: Känns upplyftande att cheferna engagerar sig och med egna ögon vill se vad som behöver förändras i verksamheten :up:
 

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
225
· Visningar
15 531
Senast: Ajda
·
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 905
Senast: zassoo
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
53 54 55
Svar
1 089
· Visningar
40 656
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 223
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp