Dagens bästa... 2

Att min snälla kompis erbjöd sig att både vara hundvakt när vi har kvällsmöte på jobbet på tisdag och dessutom skjutsa oss till första träningstillfället på kursen vi är anmälda till. Jag hade redan förlikat mig med att missa kursen på grund av mötet, men på det här viset får jag kanske vara med på första tillfället ändå :banana:.

Nu kan ju saker komma i vägen för min vän, men tycker ändå att hon är himla snäll som erbjuder sig bara sådär :heart.
 
Morgonen i lekparken med barnet och några grannar + deras barn/barnbarn, så mysigt! Och frisk och skön luft ute :love: Inga krav, bara sitta och ha det skönt!

Sen är jag lite tvärt emot och tycker det är rätt skönt att det är måndag imorgon :o Sånt man knappt törs säga högt...
 
Dagens bästa är att hela helgen varit så fantastisk :love:

Lite ångest och elände i fredags, men så igår (efter fin hundpromenad och lämna damerna hos hundvakt) tog jag mig ändå iväg till födelsedagsfest med vänner. Det blev så jäkla lyckat på alla sätt och vis, utan tvekan en av de bästa kvällar/nätter på läääänge. Framförallt att jag rent psykiskt mådde så otroligt bra, kunde slappna av trots massor av människor, kunde ha det hur trevligt som helst, fick möjlighet att verkligen umgås med vännerna jag gillar och prata med dem om allt, och jag vågade vara med på alla påhitt under festen vilket blev hur kul som helst.

Idag hämtade jag hundarna hos fantastisk hundvakt, de hade också haft det jättebra och så fikade hundvakten och jag en stund, supertrevligt! På kvällen sedan åkte jag iväg och klättrade med några av vännerna och det blev SÅ jäkla bra. Har varit mentalt off flera av de senaste gångerna, men nu var det som att allt lossnade och trots att jag fysiskt inte var i speciellt bra skick så gick det bättre än på länge och var fantastiskt roligt igen. Jag och ena vännen hade det hur fint som helst, pratade massor och har redan planer för nästa helg :D

Och, som perfekt avslutning på en i övrigt perfekt helg så ringde en nära vän som bor långt bort, berättade att hon kommer till Sthlm nästa fredag och planerar att stanna hela helgen, delvis för att vi ska hinna umgås också. Vi pratade i nästan två timmar om allt möjligt och jag längtar verkligen tills vi ses :D

Den här helgen ska jag verkligen försöka komma ihåg, länge!
 
Dagens bästa har haft frukostrast med grabbarna på vårt andra lager. När jag ska åka, hänger en kollega med och klättrar upp på trappstegen och står på det näst översta och tjötar.
Sen kryper det fram vad som var den stora lockelsen. Jag har bytt tuta på lastbilen och då var han tvungen att höra den live. Han blev som ett barn på nytt, hela han sken upp som en sol.
Att en tågtuta kan göra en så glad. 💥📣
😂😂😂
 
Väntar på ett erbjudande från HK i Schweiz ska sända med VD för Sverige. Vad har jag gjort rätt? Jag tänker att har naturligtvis gjort något fel men i detta fallet stämmer det som att jag har gjort något rätt. Sen att VD får agera bud pojke är inte fel!
 

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
9 10 11
Svar
209
· Visningar
13 204
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
4 555
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
47 48 49
Svar
974
· Visningar
34 463
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 146
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp