Dagens bästa... 2

Får man ha flera saker som dagens bästa? 😀
Idag: 1: jobba med en av favoritkollegorna, 2: god risgrynsgröt med jordgubbskräm till frukost och lunch och 3: mamma har varit här och lämnat av hemkokt risgrynsgröt och risgrynspudding och hemgjorda potatisbullar från mormor samt 18 hem-ägg från hennes typ grannar 😍❤.
 
Dagens bästa var att på klättercentret hitta en ny klätterkompis :D Vi började klättra samma sak, hade problem på samma ställe och hjälpte varandra vidare. Nu följer vi varandra på Instagram för att kunna prata ihop oss om att klättra tillsammans flera gånger.
 
Dagens bästa var att på klättercentret hitta en ny klätterkompis :D Vi började klättra samma sak, hade problem på samma ställe och hjälpte varandra vidare. Nu följer vi varandra på Instagram för att kunna prata ihop oss om att klättra tillsammans flera gånger.

Vad kul!

Häromdagen skrev en tjej i min springgrupp på fb att vi borde försöka springa tillsammans nån dag :). Så kul! Nu ska vi bara försöka hitta en dag XD.
 
Härligt höstväder. (Det gick nästan att skjuta bort längtan till sommaren ;).)

Det var dock inte någon värme direkt,men soligt och härligt.

Förra året var det 17,3 grader varmt klockan 21 den trettonde oktober. Lite skillnad mot kvällens cirka noll grader.

Det var nog dagens bästa för ett år sedan i alla fall :D.
 
Dagens bästa är att jag inte har någon alien som huserar i hjärnan :banana:

Sen får "di lärde" tvista sinsemellan om "plågan" är hortons eller paroxysmal hemikrani. Mig kvittar det helt vilken av de 2 de sätter som diagnos. Verkar ju vara ganska lika samma skit liksom och så länge de kan fixa en effektiv och hållbar medicinering så att livet kan fungera hyfsat normalt, ja då är jag nöjd :)
 
Dagens bästa var klättringen. Åter igen hade jag jättekul, trots att jag skadade mig. När det hände så hamnade jag att prata massor med en mycket trevlig person och så var två av klättervännerna där, introducerade mig för en av deras vänner och ja, det blev väldigt socialt och jag var SÅ pepp på att klättra, även i slutet när jag bara kunde använda en hand (för den andra gjorde för ont) :p Hoppas på att kunna behålla den känslan framöver.
 
Ofta i backpacker-grupper på fb frågas det om man måste betala sina böter man dragit på sig O_o

Men en kommentar som någon skrev igår fick mig nästan att trilla av stolen :rofl:

20191020_063245.jpg


"That escalated quickly"
 

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
9 10 11
Svar
209
· Visningar
13 146
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
4 554
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
47 48 49
Svar
972
· Visningar
34 213
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 145
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp