Dagens bästa... 2

Jag har hittat mina torgvantar!

Jag köpte dem inför förra vintern, tänkte de skulle vara bra att ha vid hundträning för att kunna ge belöning och ändå inte frysa så mycket om händerna. När det sen var dags att använda dem kunde jag inte hitta dem. Trodde de var kvar i kartongen, så jag har letat efter den. Men de låg där de skulle, längst ner i vant-korgen...
 
Mys-lunch med mami idag på ett café jag tidigare bara kikat in i :) (Smidsgården i Fryksås).
 

Bifogade filer

  • 20200118_115916.jpg
    20200118_115916.jpg
    234,2 KB · Visningar: 58
Gårdagens bästa var utan tvekan att umgås med en klättrare och få massage :love:

Dagens bästa var att klättra med en vän, ha skitkul och dessutom ha bättre känsla än på länge. Jag klarade mitt tidigare lilla projekt väldigt enkelt, sedan hittade jag ett nytt projekt att jobba med och kom till näst sista greppet. Jag ramlade sjuttioelva gånger, utan att bli rädd en enda gång. Det kändes som om jag hade bra kroppskontroll, kunde klättra mjukt och stabilt, och ja, allt var bara lugnt. En helt fantastisk känsla!
 
Gårdagens bästa var att få beröm av en person jag inte känner över hur jag hanterade ett klurigt telefonsamtal på jobbet (vi sitter aktivitetsbaserat, och drygt 400 personer från olika förvaltningar). :)

Dagens bästa var att snacka med en vän på FaceTime nu på kvällen, och känna hur min kramp i ryggen som varit rätt handikappande idag (kunde knappt klä på mig i morse!) börjar släppa :bump:
 
Dagens bästa var att börja med en långpromenad. Jag lånade morsans sambos bil, tog hundarna och åkte iväg till ett av våra favoritställen. Där gick vi i nästan två timmar. Hundarna kunde vara lösa nästan hela tiden, solen sken ( :banana: ) och naturen var fantastiskt vacker. Varje sekund av promenaden så riktigt strålade min unga dåre av ren och skär lycka, sådär så att jag själv inte kunde göra annat än titta på henne och skratta. (Äldsta damen var glad hon med, men hon är lite lätt skendräktig nu och strosar mest runt och ser lite smånöjd ut). Jag längtar verkligen tills solen är uppe så länge på dagarna att vi kan ta sådana här promenader även på vardagarna.
 
Bäst idag var att kunna sluta tidigare än vad schemat sa, och tack vare det hinna hem så att hundarna kunde få springa lite i rastgården (vågar inte släppa dem lösa när det är mörkt pga skaderisk).

Näst bäst var att köra lite styrketräning för överkroppen nu på kvällen. Herregud vad skönt det var!
 
Dagens bästa var att få byta till en betydligt trevligare runda än min vanliga på jobbet, och sedan kunna sluta tidigare (för tredje dagen i rad :D Vi som jobbar älskar det, företaget troligen inte lika mycket). Nu känns det som att det ska gå att överleva till helgen.
 

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
234
· Visningar
15 986
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 936
Senast: zassoo
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
41 42 43
Svar
855
· Visningar
9 644
Senast: Glimra
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
55 56 57
Svar
1 120
· Visningar
42 200

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp