Dagens bästa... 2

Fick äntligen den viktiga delen av våran beställning på jobbet idag, 10 minuter innan vi stängde. Vi rev upp kartongerna för att få titta på sakerna med vårat eget tryck på. Har varit mycke tjafs med den beställningen så väldigt skönt att få rätt tryck och att sakerna äntligen har anlänt.
 
Vilken artist?

Själv har jag återupptäckt en artist jag lyssnade på för ett par år sedan, Janelle Monáe.
Så grym!
Billie Eilish! Jag är förmodligen sist i stan med denna upptäckt, men jag lyssnar aldrig på "allmänt populär" musik utan antar alltid att den är dålig :o När jag hörde att hon vunnit de fyra största kategorierna på Grammys trots att hon bara är 17 år gammal var jag dock tvungen att kolla vad det var för typ, och tur var väl det! :D

Lyssnade lite snabbt på Janelle Monáe nu, det verkar absolut som något jag ska undersöka vidare! Tack för tipset :)
 
Dagens bästa var att kunna torka (min kompis torkde, jag hatar skolans trasor!) och ställa upp stolarna vid fem av borden i matsalen idag. Klassen levde runt som rövare och det låg matrester över hela borden och golvet klassen vistats vid.

Att torka några bord och sätta upp stolarna är en sån enkel sak. Det tog oss max 7min att göra alla 5 borden. Men det gjorde matpersonalen så glad! De är alltid orimligt trevliga mot mig och min kompis och förra veckan ville de bjuda oss på äppelkaka som tack för att vi nästan varje dag ställer iordning och städar efter våra klasskompisar :love:
Har vi tiden tar vi oss tiden att städa efter oss och klassen, även om det inte är våran plikt. Någon måste ändå göra det och ska vi ändå ta vårat bord tar det inte många sekunder att göra några extra.
 
Igår var en bra dag rakt igenom ❤❤.

Jobbet med fine-kollegor, lugn och skön dag och jag kunde gå tidigare pga uträttat ett ärende på privat tid dagen innan. Så hann ut i skidspåret fort och hann åka 20 starka km innan det blev mörkt!
Sen Max (första gången jag äter där här i "stan") med en av mina bästa vänner, mums! Och sen häng hos henne :).
 
Visste att det ska gå att göra en sak i programmet i datorn på jobbet. Visste dock inte hur å ingen annan heller. Så idag satt jag å fixade med det å det fungerade bra med min chefs chef bredvid. Som vart känningar över att det fanns å hur det fungerade å ska ta med det till sitt kontor. Vilket underlättar senare punkter i jobbet å skyndar på den delen nå enormt då en del av jobbet redan kommer vara klart.
 

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
9 10 11
Svar
209
· Visningar
13 110
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
4 548
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
47 48 49
Svar
971
· Visningar
34 153
Senast: Soffan74
·
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 142
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp