Dagens bästa... 2

Att jag blivit kontaktad av en rekryterare som är inriktad på precis den sortens tjänster och företag som jag är intresserad av. För första gången sedan jag drog igång jobbsökandet på allvar känner jag en liten gnutta hopp om att det kanske är någon som vill ha mig ändå.
 
Dagens bästa var helt klart att jag bestämde mig för att ta en timmes promenad enkel väg till SOs jobb, plocka upp lunch till honom, tog en 10 min fikapaus tillsammans och så promenerade jag hem via en park. Så skönt att få röra sig ordentligt och få upp lite puls, är inte van att kunna sitta stilla inne hela dagarna! Ganska exakt sju dagar sedan jag knallade igenom customs på LAX, har hunnit bli av med jetlag och har en vecka kvar här innan jag ska åka hem igen. Börjar vänja mig vid Amerikaner, på gott och ont. 😂
 
Dagens bästa var att klättercentret la upp bilder på instagram som tyder på att de håller på och bygger ut hela stället :D Jag har märkt att det senaste tiden varit lite oväsen och byggprylar precis vägg i vägg med hallen. Företaget som varit där bredvid verkar också ha flyttat ut... Alltså. Jag hoppas verkligen att det är så, att de bygger ut, det hade varit SÅ kul.
 
Jaaa! Verkligen! Jag vill åka till alla ställen, min man sa nej...
Skit i honom! Åk till alla! :D Att bara åka till en konsert känns ju... lite dumt. Det känns också lite dumt att de faktiskt ska spela i Sthlm, men att jag tvekar på att gå då. Festival med massor av ointressanta band lockar inte riktigt. Gissar att det får bli repris på hur det var vid sista spelningen på Grönan med övernattning och hela köret... Åh. Denna beslutsångest!
 
Skit i honom! Åk till alla! :D Att bara åka till en konsert känns ju... lite dumt. Det känns också lite dumt att de faktiskt ska spela i Sthlm, men att jag tvekar på att gå då. Festival med massor av ointressanta band lockar inte riktigt. Gissar att det får bli repris på hur det var vid sista spelningen på Grönan med övernattning och hela köret... Åh. Denna beslutsångest!
Han hävdar att det blir lite dyrt att gå på alla. Och jag får nog hålla med. Men jag ska försöka ta mig till fler än en iaf!
 
Skit i honom! Åk till alla! :D Att bara åka till en konsert känns ju... lite dumt. Det känns också lite dumt att de faktiskt ska spela i Sthlm, men att jag tvekar på att gå då. Festival med massor av ointressanta band lockar inte riktigt. Gissar att det får bli repris på hur det var vid sista spelningen på Grönan med övernattning och hela köret... Åh. Denna beslutsångest!
Han hävdar att det blir lite dyrt att gå på alla. Och jag får nog hålla med. Men jag ska försöka ta mig till fler än en iaf!

Ni vet ju var det finns sovplats till iaf en av spelningarna ;) Jag gissar att det kan bli rätt mäktigt i Dalhalla :love:

@Red_Chili: Jag har en stuga på gården där damerna kan bo :)
 
Ska du ta dig till någon nära Sthlm kan vi ju ha minibuketräff :D
Ni vet ju var det finns sovplats till iaf en av spelningarna ;) Jag gissar att det kan bli rätt mäktigt i Dalhalla :love:

@Red_Chili: Jag har en stuga på gården där damerna kan bo :)
Jag har kommit fram till att Stockholm, Gävle, Örebro och såklart här då är fullt görbart!
Men när du säger sådär @athena_arabians så kanske jag ska byta Stockholm mot Dalarna!
 
Dagens bästa var att ha jättekul med kollegorna. Ena kollegan pratar i princip bara engelska och delvis pga har vi inte pratat så mycket innan. Jag känner mig så otroligt obekväm med att prata engelska när personer som inte är med i samtalet (tex andra kollegor) hör... Men ja, vi pratar mer och mer nu och varje gång så slås jag av hur otroligt kul vi har ihop. Jag har säkert nämnt det här i tråden förut också, men idag blev verkligen en sån där dag där vi skrattade hur mycket som helst och det känns riktigt fint :)
 

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
9 10 11
Svar
209
· Visningar
13 146
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
4 554
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
47 48 49
Svar
972
· Visningar
34 213
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 145
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp