Dagens bästa...

Status
Stängd för vidare inlägg.
En fantastisk pulkatur :love:
 

Bifogade filer

  • IMG_20181225_170613_757.jpg
    IMG_20181225_170613_757.jpg
    34,9 KB · Visningar: 22
(Lör)dagskvällens bästa.
Att en kvinnlig bekant kom fram till mig under eventet och sade till mig med betoning att Du är skitsnygg!
(Jag såg nog väldigt häpen ut, jag ser inte speciellt bra ut -helt vanlig bara). Inget alls hon hade behövt göra, men jag tackade och sade att jag trivs väldigt bra i min (favorit)klänning.
Såg ut som vanligt i övrigt, men så skönt med ett klädesplagg man alltid känner sig må bra i.
 
Alltså. Jag är så fånig. Nu är jag glad igen eftersom jag fått jobba och umgås med kollegorna :D

Å andra sidan, när vi samlades några pers i lunchrummet innan vi började jobba (vi är några som alltid kommer några minuter tidigt och då sitter där en stund) så konstaterade en av oss att alla verkade vara så jäkla glada idag och att vi nog saknat varandra hela bunten.
 
Har varit noga med vad jag ätit de senaste två dagarna, och senaste natten så sov jag SÅ bra. Jag vet att jag påverkas väldigt mycket av vad jag äter, men hade glömt hur skönt det kunde vara att sova. Nu kommer bara den stora utmaningen: att klara av detsamma under helgen... Det är så mycket lättare på vardagarna när jag har ordentliga rutiner, fullt upp med saker att göra hela tiden och helt enkelt måste äta bra för att orka (och inte hinner småäta).
 
Dagens bästa är att jag har börjat få rätt bra grepp om ett projekt som jag igår panikgrät lite över för att det är så komplicerat.

Och precis just nu är dagens bästa att jag kan återgå till att inte tänka på jobbet i två dagar eftersom det plötsligt blev helg igen! Kan tänka mig två dagars arbetsvecka lite oftare faktiskt :D
 
Dagens bästa får nästan bli middagen. Slängde lite snabbt ihop färs och hade det på salladsmix och gurka. Väldigt enkelt och helt otroligt gott! Det kändes som mat som kroppen gillar.

Och justja. Jag hörde fågelkvitter på promenaden idag och det kändes nästan som om solen värmde lite. Jag vill ha vår nu :D
 
Jyckarnas miner idag när dom sprang ikapp på gärdet. Svärmors saluki gästar oss och 10 månaders Corsojycken fick äntligen springa fort fort fort med en annan hund. Andra varvet kom hon på att länga steget och bara flöt fram.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
433
Senast: IngelaH
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 152
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
1 839
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 794
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp