Dagens bästa...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bäst idag är att jag kunde jobba över lite för att sedan få sluta lite tidigare en annan dag. Då ska jag äntligen få träffa en vän som flyttat utomlands men är i Sverige på snabbvisit nu, och tack vare att jag kan sluta lite tidigare på jobbet så kommer vi hinna umgås mycket mer :D Behöver ta tåg för att komma dit och hinner med ett mycket tidigare tåg bara av att sluta liiite tidigare. Helt perfekt.
 
Dagens bästa när jag kommer till kunderna som ingår i slingbilen jag kör (var ledig igår så någon annan körde) varpå i princip alla kunderna blir jätteglada av att se mig, samt säger att det är bra att jag är tillbaka och förklarar även varför.

De blev lite ledsna när jag berättade att jag tyvärr inte kommer köra den slingbilen imorrn, behövs på en annan slingbilstur. De hoppades de skulle få en bra ersättare.

Jag blir så glad av att höra sånt, samt att jag gör ett bra jobb för att lämna ett sådant intryck. Det är verkligen ge och ta, ger jag något positivt får jag positivt tillbaka. Det lönar sig att va positiv. :D
 
Att chefen gett alla ledigt på fredag, bara för att det ska vara så fint väder då. Det är det bästa med att bo i ett land där riktigt sommarväder är ovanligt - när det väl händer blir det en jäkla grej som alla vill fira :D
 
Dagens bästa är helt klart att jag hittade det bortsprungna mailet, och nu har "bevis" på vad som sagts om det skulle bli minsta problem :cool:

(Inte för att jag är den som är den som njuter av att sätta andra i klistret... men här var det inte jag som gjorde något fel, utan helt och hållet andra och jag behövde något att hänvisa till - förutom deras egna hemsida som tydligen inte räckte)
 
Det här är en lite pinsam "dagens bästa".

Men idag fanns det arbetskläder i passande storlek.

(min arbetsgivare har bytt leverantör av tvätt och den nya leverantören har inte lyckats få till det så jag har haft diverse varierande utstyrsel med bland annat för trång t-shirt, för genomskinlig t-shirt så därför två utanpå varandra och liknande).
 
Dagens bästa var klättringen, igen :p Idag var första gången jag var där utan kollegorna och det gick ju också. Klätterkurs på schemat och från och med imorgon kommer jag få klättra med topprep (höga väggar med rep och sele) :D Så jäkla häftigt, och samtidigt lite nervöst eftersom det kan gå minst sagt illa om man hanterar utrustningen fel. Som tur är så är det världens bästa instruktör på kursen. Alltså. Jag älskar klättring.
 
Dagens bästa var att jag klarade dagens teoriprov och praktiska prov med full pott på första försöket, så nu har jag "grönt kort" och får klättra och säkra på de höga väggarna när det behövs sele + rep osv :D Det känns så jäkla kul!

Efter provet så klättrade vi runt en del bara för att det var kul, så nu är jag helt slut. Igen. Orkade ändå göra pastasallad åt mig och åh vad det är gott. Jag älskar den här dagen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
460
Senast: IngelaH
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 189
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 046
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 970
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp