Dagens bästa...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyssnade äntligen(!) på Sara Danius sommarprat. Jag har flera sommarprat som jag vill lyssna på, men på något vis tycks jag aldrig hinna. Att det ska vara så svårt att få en timme över där det känns bra och där ingen avbryter mig. Men ja, nu är ett avklarat iaf!
 
Lyssnade äntligen(!) på Sara Danius sommarprat. Jag har flera sommarprat som jag vill lyssna på, men på något vis tycks jag aldrig hinna. Att det ska vara så svårt att få en timme över där det känns bra och där ingen avbryter mig. Men ja, nu är ett avklarat iaf!
Älskade Sara Danius! Så himla intressant! Katarina Wennstams både sommar och vinter-prat bör prioriteras som dina nästa kandidater, tycker jag! :up:
 

Bifogade filer

  • 20190313_115512.jpg
    20190313_115512.jpg
    373,6 KB · Visningar: 13
Dagens bästa var utan tvekan att gå och handla med favoritkollegorna efter jobbet. Herregud. De är ju galna de där två. Vi har pratat, skrattat, fjantat runt extremt och pratat ännu mer. Alltså, det finns nog inga som så lätt får mig att skratta så mycket som de två :D
 
Tomtegröt med hemkokt hallonsylt till frukost, visade sig vara en god kombo! :heart

Och dagens bästa både igår och idag är att jag känner mig pigg igen efter två konstiga veckor då jag mått jättekonstigt :S. Peppar peppar!! Men idag och igår har jag kunnat springa 5 km på löpbandet :) :).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
433
Senast: IngelaH
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 153
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
1 839
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 794
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp