Dagens bästa...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens bästa:

Har cyklat ett lopp idag på 12 mil och det gick över förväntan bra!
 

Bifogade filer

  • IMG_01641.jpg
    IMG_01641.jpg
    170,7 KB · Visningar: 34
Dagens bästa:

Har ridit min häst igen för första gången sedan jag fick barn! :love: Han har haft det väldigt lungt nu ett tag, jag har tömkört ett par gånger och varit på någon promenad men han har inte blivit riden på typ 3 veckor och han uppförde sig ändå exemplariskt :heart Såå skönt att ha en stabil häst när man är så nervös själv :p
 
Att jag fick feeling när jag skulle "städa köket lite snabbt" och istället städade hela lägenheten samt fick en massa annat gjort! Undrar varför jag alltid får mer gjort när jag planerat för en latmaskdag, än när jag planerat för att faktiskt en massa gjort? :confused:
 
Att jag fick feeling när jag skulle "städa köket lite snabbt" och istället städade hela lägenheten samt fick en massa annat gjort! Undrar varför jag alltid får mer gjort när jag planerat för en latmaskdag, än när jag planerat för att faktiskt en massa gjort? :confused:
Haha, du är inte ensam! I torsdags planerade jag att vila, plocka av vardagsrumsbordet lite och kanske rensa en hylla i bokhyllan som blivit någon slags samlingsplats för allmänt bråte. Slutade med att jag storstädade hela vardagsrummet så intensivt att det kändes som ett helt nytt rum :p Det har inte gjorts de gånger jag faktiskt planerat att städa där...
 
Haha, du är inte ensam! I torsdags planerade jag att vila, plocka av vardagsrumsbordet lite och kanske rensa en hylla i bokhyllan som blivit någon slags samlingsplats för allmänt bråte. Slutade med att jag storstädade hela vardagsrummet så intensivt att det kändes som ett helt nytt rum :p Det har inte gjorts de gånger jag faktiskt planerat att städa där...
Känner igen det där! Undrar om det är för att man latar sig så flitigt att man plötsligt får en massa extra energi och bestämmer sig för att göra saker? :D
 
Ehum... dagens bästa inträffade nog alldeles nyss... Jag spelade på trav innan jag lämnade Östersund, ICA Kvantum brukar ha bra andelsspel. Ett av dem avgjodes igår och jag kom precis ihåg att kolla det nu på morgonen och jag hade vunnit nästan 3000 kr! O_o :banana:

Det kan inte gå lika bra med loppen som går idag :D
 
Dagens bästa var tveklöst att klättra :love:
Det var SÅ kul, och några väggar som var lite småknepiga förut tog jag som enkel uppvärmning nu. Sedan fikade jag med kollegor + nya klättervänner och så hjälpte en av dem mig att köpa klätterskor :D Han är jätteduktig och otroligt enkel att umgås med, så skorna blev jättebra. Därefter höll han och jag på med några väggar där vi klättrar med rep. Idag fick han mig att prova några lite svårare väggar än senast, och det gick hur bra som helst :banana: Det blev verkligen lättare med nya skorna och jag vågade så mycket mer än tidigare, vågade lita fullt ut både på mig och han på marken, och då kände jag verkligen hur jag lyckades klättra jättebra på flera ställen. Det kändes nästan proffsigt :D Fick en hel del beröm också av hela killgänget och det kändes verkligen som om de menade det, som om de verkligen var med mig i min klättring när jag kämpade på några skitsvåra ställen osv. En helt otrolig känsla.

Herregud vad jag mår bra av det här, både fysiskt och mentalt. Jag kan inte ens minnas när senast jag gjort något som varit så bra för mig på alla sätt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
432
Senast: IngelaH
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 152
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
1 837
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 793
Senast: mars
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp