Bukefalos 28 år!

Dagens logistik

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är betydligt mer nervös inför logistiken kring dagens hopptävling, än för själva tävlingen. Hinner man rida fram ordentligt? Finns det möjlighet att rida fram i snabbare gångart än skritt? (Jag har ju torskat på att bara kunna skritta för det var fruset ute och sen rida banan ouppvärmd. Inte kul.) Hur mycket tid finns det att lära sig banan? Kommer jag att lära mig banan på den tiden? Hur lång tid har jag på mig mellan klasserna? Måste jag både sadla av och tränsa av mellan klasserna för att jag måste ställa in hästen i boxen när jag ska lära mig nästa bana? En medhjälpare hade varit guld värt.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara skriva lite här för jag har ganska så mycket ensam känslor och då känns det som det iallafall hjälper lite att skriva här...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
7 889
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 972
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
623
Senast: cassiopeja
·
Hästhantering Någon här som haft en väldigt nervös och osäker häst? Blev det bättre? Varning för lång text: Köpte min dam i februari, känslig men...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
13 237

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Avla utan fullständig stam?
  • INK
  • IRAP vid hornhinnesår?

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp