Dagens skratt

Status
Stängd för vidare inlägg.
E

Ewa

Ett par kommer in till BB för att föda sitt efterlängtade barn.
Kvinnan visas in på ett förlossningsrum och ombeds ta plats i
sjukhussängen. Läkaren kommer in för en första kontroll av läget och
frågar henne;
- Har slemproppen gått?
- Ja, men han skulle bara parkera bilen...

:rofl: :rofl: :rofl:
 
Sv: Dagens skratt

Om inte annat så känns det så när det gått några dagar och mjölken rinner och bröstvårtorna är ömma, håret står på ända och det enda man vill är att få sova mer än 1 timme i sträck och slippa stinka mjölk, då när maken kommer och säjer att man är så sexig och att han bara måste få känna på brösten, då om något är han en slempropp :rofl:
 
Sv: Dagens skratt

Welsh skrev:
Om inte annat så känns det så när det gått några dagar och mjölken rinner och bröstvårtorna är ömma, håret står på ända och det enda man vill är att få sova mer än 1 timme i sträck och slippa stinka mjölk, då när maken kommer och säjer att man är så sexig och att han bara måste få känna på brösten, då om något är han en slempropp :rofl:

Hmm.. jag har föreslagit min man att passa på att känna hur fasta bröst känns när dom svullnar och mjölken rinner till :angel: :rofl:
Lär ju liksom vara sista gången han får känna det :D ;), dom var inte fasta ens när vi träffades.
Han flinade bara lite och gick och bytte blöja istället :love:
 
Sv: Dagens skratt

Hahahahaha... :rofl: :bow:

Mamma och jag skrattar så vi kiknar... :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 018
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 631
Senast: Saigon
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 021
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
944
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp