Dagens to-do

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gick bet på att slunga ljunghonung igår så idag hade jag bara en uppgift på min to-do-lista och det var att pressa honungen. Det gick inte bra det heller. Honungen satt liksom fast i vaxet och jag fick pressade kakor av både honung och vax. Det var bara minimalt med honung som rann ur pressen. Jag gav upp. Det var inte värt besväret.

Resten av dagen är tom. Jag vet inte vad jag ska hugga tag i. Ute är det skitväder som vanligt och jag vill inte hålla på och gräva när det är blött. Så jag vet inte när jag kommer att plantera de växter som fortfarande är i kruka. Jag vet inte ens var jag ska plantera dessa. Den enda jag har tänkt klart om, är hallonplantan. Men var ska jag sätta blåbärstryn och rosen?

När jag tar och tittat i BuJon på saker att göra, så finns det inget jag vill hugga tag i. Det jag borde göra är väl att försöka få diskmaskinen på plats där den ska vara, men jag kommer inte till skott.

Egentligen kanske jag borde skita i allt idag och inte göra ett skvatt. Men jag kan ju inte bara glo framför mig. Rida kan jag ju inte göra och sen hade jag en tanke om att åka på festival i Västerås, men fick inget sällskap och jag vill inte åka ensam. Det blir trist. Så här sitter jag och får inget gjort. Så det är som vanligt fast i större upplaga...
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På min to-do-lista idag står det att jag ska hämta in ved, sätta upp två reglar och så plantera de där penseerna jag inte planterade...
Svar
8
· Visningar
580
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Jag har sagt det förr. Jag har mitt drömboende. Det har allt jag önskar mig. Eller ja, jag skulle behöva ett bättre rum att slunga...
Svar
11
· Visningar
1 259
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Jag är trött jämt. Och veckan som varit var lite strulig. I tisdags var jag tvungen att tappa upp honung på burkar. Det tog sin tid så...
2
Svar
32
· Visningar
4 909
Senast: Luff
·
  • Artikel
Dagbok Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 765
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Uppdateringstråd 29
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp