Dagens väderprognos

Det var grått i morse när N kom förbi...

Nu skiner solen...

14.30 - 15.00 cirka gurka, när jag backar ut permobilen, börjar det regna.

Bara så ni vet...
😛
 

Det började regna 13.37...

Så, jag stannade hemma o kollade på TV'n och rotade i skåpen. Mor o syster möblerade om lite när jag var på sjukan... I ett av skåpen ovanpå en av garderoberna i sovrummet hittade jag en splitterny miniblender i förpackning och kom ihåg var jag hittade den...

På Bra o begagnat och Erikshjälpen kan man hitta nya saker för några tjugor. Myrorna tar butikpris, för nya saker även om de fått dem.

Dagens hälsosmoothie;
en mugg frysta frukt och grönsaker,
en mugg mjölk (eller vatten),
en halv näve havregryn. Havregryn var faktiskt smart. Det har jag inte tänkt på förut.

Vroom, vroom... nyttig o God eftermiddagsfika.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok F har varit här och lekt med Minnie, dragit på strumpor och bäddat säng. Minnie gillar inte Prima portionsvåtmat... :( Permobilen...
Svar
2
· Visningar
307
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok B hojtade upp mig på messenger igår och undrade om jag kunde ha Fille från lunch till halv tio idag och det kunde jag ju. Han kom runt...
Svar
1
· Visningar
402
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Om någon för 1,5 år sen sagt att jag idag skulle bo i lägenhet och trivas hade jag skrattat dom rakt upp i ansiktet. Jag som aldrig i...
Svar
0
· Visningar
284
Senast: cewe
·
  • Artikel
Dagbok Då jag är inneboende hos katt… :) får jag finna mig i att ha lite skiftande dygnstider… Mellan halv två och halv fem på nätterna, tränar...
Svar
2
· Visningar
511
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp