Bukefalos 28 år!

dagmatte/husse

S

sweetsophie

Jag måste skaffa en dagmatte/husse till min hund de dagar jag inte kan ta med henne till jobb. Är det någon som har erfarenhet av detta? Vad ska jag ställa för frågor, vad ska jag tänka på, osv.

Annars vill jag gärna ha tips på hunddagis i Malmötrakten. Någon som vet något bra?
 
Vad du ska ställa för frågor får du nog komma på själv. Men att tänkapå att hunden ska trivas med människan som den ska va hos är väl ganska viktig?!!! :confused: Har människan hundvana, hur är hon/han gentemot hunden, osv. Det sunda förnuftet får väl avgöra.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 884
Senast: Hellhound
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 753
Hundavel & Ras Hej! Jag ska försöka fatta mig kort. Frugan och jag har planerat att skaffa hund under året och har landat i att jaktlabbe passar oss...
Svar
15
· Visningar
1 343
Senast: Lillo
·
Övr. Hund Hur har ni har tvåhundsägare vars partner inte delar hundintresset "fått igenom" skaffandet av en andra hund? Jag skulle så gärna ha en...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 313
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp