Dagmatte-/husse?

superstar

Trådstartare
Jag ska snart börja plugga i en ny stad och har bestämt mig för att försöka hitta en lämplig dagmatte-/husse så inte vovven behöver tillbringa så mycket tid ensam (har fram tills nu haft med henne på jobbet eller lämnat henne hos mina föräldrar = väldigt lite ensamtid).

Men vad ska man tänka på egentligen? Några speciella varningssingnaler eller andra erfarenheter ni har som ni vill dela med er av? Jag han annons ute på blocket och i en lokal dagstidning, har fått några svar men ingen som känns "WOW! Den här personen ska passa min hund". Jag är så skraj :crazy: att något ska gå fel, tex att de ska försvinna med henne... Kanske barnsligt, men tänk om man lämnar hunden och aldrig mer får se den? Idag har det ringt två pensionärer, och det låter ju oskyldigt och bra, men jag blir ändå skraj... Hon är ju min bebis?

Snälla, berätta era erfarenheter från det här med att anlita hundvakt, så jag får lite kött på benen. Det är ett helt nytt område för mig.

Ullis :bow:
 
Sv: Dagmatte-/husse?

Tack, ska söka efter lite sånt också! Har även funderat på dagis, men man ju inte jätterik som student och framförallt verkar det ofta vara långa köer.

Ullis
 
Sv: Dagmatte-/husse?

Det har skrivits flera liknande trådar på sista tiden, om du får dåligt med svar är det nog för att folk inte orkar upprepa sig. Testa sökfunktionen. :)
 
Sv: Dagmatte-/husse?

Jag har sökt, men tyckte inte jag hittade vad jag ville ha. Ska göra ett nytt försök. Tack :D
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Familjen är sjukt sugen på hund. Tankarna har funnits länge på hund men tajmingen har inte varit rätt. Nu känns det som vi är i ett läge...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
12 891
Senast: Miks
·
Övr. Hund Ni som har dagmatte/husse till era hundar, vad betalar ni per dag/månad? Har ev. hittat en dagmatte åt herr pudel, vi ska träffas...
Svar
11
· Visningar
912
Senast: pepp
·
Övr. Hund Jag och min man har en adoptivhund, en staffe, som är fem år gammal och som nästan alltid är världens bästa hund. Vi har bara haft honom...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 655
Senast: mmbot
·
Övr. Hund Som det ser ut nu så är jag väldigt nära att få ett jobb, och även om föräldrarna i dagsläget kan vara hundvakter så kan de inte gå ut...
Svar
11
· Visningar
1 333
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp