Dags att börja blogga igen ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Detta med blogg på Bukefalos har faktiskt funnits redan sedan starten 1996, då var det i och för sig endast jag som kunde göra det och jag kallade det inte för blogg.

Det handlade då mest om små eller stora saker som jag hade ändrat eller fixat till på sidorna eller andra "viktiga" saker runt webbsidorna.

Allt eftersom mina hästsidor har vuxit i storlek och omfattning har denna rapportering om vad som faktiskt görs nästan helt försvunnit. Delvis beroende av tidsbrist och att jag ofta tyckt att vissa ändringar varit så små att de helt klart inte har platsat på nyhetplats, (vilken är den plats där jag försökt lägga information om större ändringar de senaste åren).

Vi får se om jag lyckas använda denna blogg-plats för lite information om vad som händer, om det nu händer något eller som det verkar bli med rätt många bloggar, intresset dör ut ganska fort :)
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
34 391
Senast: monster1
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Min skrivlust går i vågor, och lagom till att jag nu började känna att ebb håller på att vända till flod när det gäller min skrivklåda...
Svar
6
· Visningar
2 853
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Under de 20 år som sidorna funnits på internet har det funnits en hel del som inte finns kvar längre. Några har jag nämnt tidigare...
Svar
10
· Visningar
2 083
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp