dags för röstning i smileytävlingen!

Men om det ska vara en omröstning för vilja smilys som ska finnas här på buke kanske man måste göra klart vilka regler som gäller? Klart man undrar när det är olika bud som gäller. Ursäkta att mina tips till omröstningen klassas som tjaffs. :mad:
 
du kan få ha omröstningen om du vill :)
just nu har jag ganska mycket för mig så jag hinner inte fixa en hemsida för smileysarna
 
Pja, inte mig emot. Men då måste vi ju fixa en sida där alla smilys finns, vet du någon som kan om du själv inte hinner? Någon här på buke?
 
Ni är ju så sega här *fnissar* :D så nu hinner jag (har skrivit min tenta nu). Vänta någon timme så ska jag nog vara klar sen. :)

/Erica
 
Kanske ska lägga denna någon annanstans också, typ senior? Känns som om det är få som tittar här, eller är det gott om röster?

/snurpe
 
Erm, fyra röster inklusive dig! ;) Jag diskuterar saken med moderatorerna för tillfället (de är dock inte så bra på att säga vad de tycker) och tänkte att Gunnar skulle komma med någon synpunkt innan jag tipsar om det i något annat forum. Men hav tålamod, det ska nog fixas sen. :D

/Erica
 
Vill bara berömma för en jättebra lösning på den här smileytävlningen. Att ha en hemsida där man får rösta på smileys i olika kategorier är suveränt. =)

Däremot hade det nog varit bra om ni hade lagt länken till röstningen i en ny tråd. Den här tråden har ju varit uppe länge och har så många inlägg att det förmodligen är få som hittar till röstningen. Det är säkert inte så många som går in på den här tråden och läser igenom alla inlägg. Själv såg jag inlägget av en händelse.
 
Tack, fast jag kanske inte ska ta åt mig äran eftersom det inte var min idé. :) Jag vet, jag hade ju tänkt det. Hoppas fortfarane på att Gunnar ska ge en kommentar innan jag lägger ut länken någon annanstans men han verkar vara upptagen för tillfället. Men lugna bara, jag ska fixa det bättre sen. :)

/Erica
 
Äsch. Det var ju du som gjorde själva hemsidan. =D
Så bra att röstningen får en egen tråd snart. Det vore kul med lite nya smileys. =)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 835
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 748
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 554
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp