Dags igen.... Bonde söker....

Har aldrig sett programmet, men i år kommer jag nog titta.

Råkade visst hamna mitt i inspelningen av serien i Ankarvattnet i somras. Det tog ett tag innan jag fattade varför det var filmteam överallt när jag gick promenader med hundarna.
Jag klampade alltså runt i omgivningarna helt ovetandes att de filmade där (det spöregnade och jag såg inget för min regnrockshuva åkte ner över ögonen hela tiden) och när teamet sen talade om att jag fanns med på film så bad jag dem att ta bort mig.
 
Så sjukt. Läste på nätet att en av bönderna blivit sambo och kvinnan ifråga redan gjort adressändring.
Så va ju inte svårt att hitta.
 
Vad tycker ni hittills?

Att det är så töntigt 🙄
Känns så överdrivet med känslostormarna, bli svimfärdig av att se en snubbe, vara helt till sig och ptata om känslor för någon de inte känner alls.
Helt obegripligt för mig 😅

Sen den bonden som sa något om att där kanske mamman till mina framtida barn sitter.
Som att det är det viktigaste, att hitta ett avelsdjur. Inte gemenskap och någon att dela livet med.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag är åter i arbetslöshetsträsket och ska söka jobb. Samtidigt är jag sjukskriven 50%. Det är svårt att hitta jobb ö.h.t. att söka...
Svar
6
· Visningar
773
  • Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för hästbonden Joel att göra entré i Bonde söker fru. I det här klippet träffar han sin namne, Joel, som har fått...
Svar
0
· Visningar
486
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Hej! Vi köpte en jordbruksfastighet för fem år sedan. Är ca 6 ha bete. Finns en bonde som har betesdjur på få delar av vår mark och har...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 019
Senast: nyttnick
·
Skola & Jobb Jag har många fysiska handlingar som jag granskar på detaljnivå rad för rad i mitt jobb. Tänk kontoutdrag med rader där du behöver...
Svar
5
· Visningar
535
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp