Daith-piercing

Lyan

Trådstartare
Någon som har gjort daith mot ångest och depression? Vet att den kan ge bra lindring vid migrän men så läste jag att den även kan hjälpa vid ångest och depression.

Hur ont gjorde det att ta den? Den verkar göra djävulusiskt ont för de flesta så jag tvekar på att prova pga det, men samtidigt så är det ju så kort tid. Kan emlasalva funka trots att det är nästan bara brosk där?
 
Någon som har gjort daith mot ångest och depression? Vet att den kan ge bra lindring vid migrän men så läste jag att den även kan hjälpa vid ångest och depression.

Hur ont gjorde det att ta den? Den verkar göra djävulusiskt ont för de flesta så jag tvekar på att prova pga det, men samtidigt så är det ju så kort tid. Kan emlasalva funka trots att det är nästan bara brosk där?
Hjälpte inte min migrän alls. Tyckte inte att det gjorde ont att göra den. Testa…du får ju ett snyggt smycke oavsett effekt🙂
 
Jag har haft en sådan piercing, gjorde den bara för snyggt dock. Har inte kvar den men minns inte riktigt varför, kanske inte fick i den efter operation ev. Men jag tyckte inte den gjorde speciellt ont att göra. Dock beror det ju på ens egen smärttröskel förstås!
 
Hjälpte inte min migrän alls. Tyckte inte att det gjorde ont att göra den. Testa…du får ju ett snyggt smycke oavsett effekt🙂

Jag har haft en sådan piercing, gjorde den bara för snyggt dock. Har inte kvar den men minns inte riktigt varför, kanske inte fick i den efter operation ev. Men jag tyckte inte den gjorde speciellt ont att göra. Dock beror det ju på ens egen smärttröskel förstås!
Skönt att höra att den inte gjorde så ont för er!
Ja, snyggt är det absolut!
 
Okej. Jag vill bara inte att ett sånt falskt påstående får stå emotsagt ifall någon annan med migrän greppar efter halmstrån här.
Om det nu bara skulle vara placebo så spelar det knappast någon roll för den som piercingen faktiskt hjälper.

Jag trodde tex att kraniosakral terapi var rent skitsnack men det har i princip räddat livet på mig. Och eftersom jag inte visste att det var det han gjorde på mig, plus att jag ändå inte hade trott på att det skulle hjälpa om jag vetat, så kan det inte vara placebo i mitt fall.

Men nu har jag diskuterat färdigt helt
 
Tänker att det är ju snyggt och funkar det så är det ju ett plus oavsett om det beror på placebo eller inte.
Jo precis 🙂 Tänkte mest om någon faktiskt har provat den för ångest och depression och inte bara migrän. Plus att jag vill ha så många historier som möjligt att den inte gjorde katastrofont att göra så jag vågar göra den 😅
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har jättemycket huvudvärk och vet inte vad jag ska göra åt det. Det gör ont bakom höger öga och ibland bakåt tinningen. En gång har...
Svar
7
· Visningar
623
Senast: Lyan
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 951
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 373
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 897
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp