Dåliga filmer och serier vi sett

The Witcher. Tyckte att första avsnittet verkade lovande, sedan blev det bara rörigt och det kändes snabbspolat och saknade röd tråd. Jag har varken läst böckerna eller spelat spelen, det har dock sambon gjort men han gillade ändå inte serien. Vi kliar oss i huvudet över dess höga betyg.
 
The Witcher. Tyckte att första avsnittet verkade lovande, sedan blev det bara rörigt och det kändes snabbspolat och saknade röd tråd. Jag har varken läst böckerna eller spelat spelen, det har dock sambon gjort men han gillade ändå inte serien. Vi kliar oss i huvudet över dess höga betyg.
Och Witcher gillade inte jag heller!
 
The Witcher. Tyckte att första avsnittet verkade lovande, sedan blev det bara rörigt och det kändes snabbspolat och saknade röd tråd. Jag har varken läst böckerna eller spelat spelen, det har dock sambon gjort men han gillade ändå inte serien. Vi kliar oss i huvudet över dess höga betyg.
Och Witcher gillade inte jag heller!

Nu blev jag ledsen. Gilla du inte mig ? 😭

Närå , jag gillade den starkt. Men jag håller med om att de rörde till det lite genom att hoppa fram och tillbaka i tiden.
Förhoppningsvis var det bara för att introducera karaktärerna och i säsong 2 följer dom samma tidslinje.
Jag hade dock varken spelat spelet eller läst böckerna innan. Men det finns flera kanaler på Youtube som förklarar de avsnitt som var extra rörig.
 
Kan vi sammanfatta nästan alla filmer med jultema som rätt genomgående dåliga? :D Förutom Gremlins då. Gremlins är fantastisk! Och Die Hard.
Men jag gillar ju filmer med jultema för att om jag sitter och målar, vilket jag gärna gör, så märker jag ändå inte att jag missar något i filmen, det liksom.... märks inte! :D :o
Jag kan sträcka mig till att jag inte tycker att de är bra, bara"slippa tänka- filmer medan jag målar" :angel:
 
Amazon prime har massor med dåliga filmer på temat haj/dinosaurie/piraya osv. Var får de allt ifrån?!

Men annars kommer jag inte ihåg några titlar just nu... är dålig på att minnas dåliga filmer och är en serie dålig ser jag inte ens den. Så den glöms också bort fort!

Jag tragglar mig igenom The Walking Dead fortfarande och kämpar mot att den serien blir allt sämre. För att inte tala om att Fear the walking dead verkligen tappade.... allt senaste säsongen. Så jag kämpar emot att inte kalla de två serierna, som fortfarande är mina favoriter, för dåliga.....
 

Liknande trådar

Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 311
Senast: MiaMia
·
Kultur För mig är Downton Abbey en sån serie. Gillar att man får följa så många olika personers storyline, de vackra kläderna och att det finns...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 051
Senast: Karro-Lina
·
Fritid Har ni några bra tips på serier och filmer från Australien och från Danmark? Kan vara vad som helt men dokumentärer och deckare är jag...
Svar
11
· Visningar
481
Senast: startpompe
·
Kultur Jag är mitt inne i den värsta perioden på året för mig. Allt är grått, trist, kallt och deppigt. Det hela kulminerar runt 10 december...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 544
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp