Dåliga kombinationer

Rosett

Trådstartare
Har ni varit med om några dåliga kombinationer? Det kan gälla vad som helst. Vi kunde skriva dem här så ingen annan råkar illa ut, tänkte jag. Eller om någon vill testa en dålig kombination. :idea: :D

Jag har råkat ut för en dålig kombination, som jag minns just nu: Morot och Pepsi cola. :yuck: Prova gärna om ni inte tror mig. :angel:
 
Skumtomtefudge och leverpastej. Det var... speciellt.

Jag måste ju fråga... varför?! och i vilket sammanhang? :cautious:

Inte något jag testat själv men när jag bodde på internat (underåriga så alkoholförbud) testade en av mina kursare att höja alkoholhalten på sin folköl genom att hälla i rakvatten i den. Det fungerade inte :D och han åt upp halva min tandkrämstub efteråt typ :rofl:
 
Har ni varit med om några dåliga kombinationer? Det kan gälla vad som helst. Vi kunde skriva dem här så ingen annan råkar illa ut, tänkte jag. Eller om någon vill testa en dålig kombination. :idea: :D

Jag har råkat ut för en dålig kombination, som jag minns just nu: Morot och Pepsi cola. :yuck: Prova gärna om ni inte tror mig. :angel:

Kära nån så förbryllad jag blev! Jag trodde att jag var inne på hund och tolkade frågan som "dåliga avelskombinationer" och fattade ingenting när jag läste om morot och pepsi. :laugh:

Hur som helst så tror jag dig och kommer inte att testa. Pepsi och andra coladrycker är inte gott som det är och jag kan inte tänka mig att det förändras om man tillsätter morot.

- Tandkräm och apelsin är en välkänt vidrig kombo.
 
Jag måste ju fråga... varför?! och i vilket sammanhang? :cautious:

Inte något jag testat själv men när jag bodde på internat (underåriga så alkoholförbud) testade en av mina kursare att höja alkoholhalten på sin folköl genom att hälla i rakvatten i den. Det fungerade inte :D och han åt upp halva min tandkrämstub efteråt typ :rofl:

Mmm. Jo, jag hade en bit skumtomtefudge i munnen och det låg något rosa på golvet. Jag trodde förstås att det var en bit jag hade tappat och stoppade den i munnen utan att tänka på att det inte alls kändes som fudge på fingrarna (antar jag) - men det var då leverpastej. Som jag AVSKYR, för övrigt. Bra där.
 
Mmm. Jo, jag hade en bit skumtomtefudge i munnen och det låg något rosa på golvet. Jag trodde förstås att det var en bit jag hade tappat och stoppade den i munnen utan att tänka på att det inte alls kändes som fudge på fingrarna (antar jag) - men det var då leverpastej. Som jag AVSKYR, för övrigt. Bra där.

Vilket trauma! :crazy:
 

Liknande trådar

Utrustning ”värmelampa” för att det är just värmen jag är ute efter, de kallas väl solarielampor med i en del stall men jag tål inte solen ;) så...
Svar
16
· Visningar
1 107
Senast: JohannaB
·
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 322
Senast: Rosett
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 879
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 698
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp