Dåligt ljud på Tv4

LECH

Trådstartare
Är det någon mer än jag som har fått dåligt ljud på fyran sedan - vad de nu gjorde förra veckan? Man var tvungen att göra en kanalsökning för att få ordning på kanalerna. Eller det kanske bara är jag som inte använder boxer eller liknande 😎

Hur som helst så är ljudet klart och skarpt på de andra kanalerna men på fyran är det dovt och oskarpt. Och vad kan jag göra åt det?
 
Är det någon mer än jag som har fått dåligt ljud på fyran sedan - vad de nu gjorde förra veckan? Man var tvungen att göra en kanalsökning för att få ordning på kanalerna. Eller det kanske bara är jag som inte använder boxer eller liknande 😎

Hur som helst så är ljudet klart och skarpt på de andra kanalerna men på fyran är det dovt och oskarpt. Och vad kan jag göra åt det?

Hur gammal är din tv? Vi fick problem med flera kanaler även efter kanalsökning och vår tv var 12 år gammal och den var helt enkelt för omodern för den tekniken. Nu har vi köpt en ny tv och alla kanaler fungerar bra. Om din tv är relativt ny så den borde klara tekniken kanske det finns några inställningar för ljud på den som du kan försöka med?
 
Hur gammal är din tv? Vi fick problem med flera kanaler även efter kanalsökning och vår tv var 12 år gammal och den var helt enkelt för omodern för den tekniken. Nu har vi köpt en ny tv och alla kanaler fungerar bra. Om din tv är relativt ny så den borde klara tekniken kanske det finns några inställningar för ljud på den som du kan försöka med?

Den har några år på nacken så det kanske är det som är felet då. Jag får kolla om jag hittar några inställningar för ljudet.
 

Liknande trådar

Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 573
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 674
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
725
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 235
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp