Dalmatiner

Kollie

Trådstartare
Jag har träffat flertal dalmatiner. De är lika friska som någon annan hundras. Viktigt är att följa uppfödarens råd angående utfodring. Utmärkta med häst. Se upp med hanhundar ilska och detsamma på tik.
En perfekt stallhund är annars Jack Russel. Också en frisk och människo glad hundras.
 
Jag har träffat flertal dalmatiner. De är lika friska som någon annan hundras. Viktigt är att följa uppfödarens råd angående utfodring. Utmärkta med häst. Se upp med hanhundar ilska och detsamma på tik.
En perfekt stallhund är annars Jack Russel. Också en frisk och människo glad hundras.
Försökte du svara på nåt specifikt inlägg? Nu blev det lite oklart vem du försöker nå ut till:)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 195
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 815
Senast: hundtant
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 293
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 158
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • FÅRtråden
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp