Bukefalos 28 år!

T

Tican

Vilka av Hööks skydd är bäst, de som är blåa och svarta och ganska nya; eller de äldre från Equi-Guard som bara finns i svart nuförtiden? Om man ska ha sånna, ska man ha dem runt om eller?? sitter de bra? nån som känt på de nya?? var de trasiga redan i affären?? ;)
 
Jag har de nya blå-svarta damaskerna och jag tyckere att de är jättebra! Ger stöd för hela benet samt för kotleden. Blir som att linda, men det går bra mkt fortare! Sitter bra gör de med, fast jag har råkat köpa lite för stora, men det går endå. Jag har dem bara fram, men man kan säkert ha dem bak med.
 
jag personligen gillar inte alls dessa skydd. jag tycker att dom är för klumpiga och sitter inge vidare.
satsa hellre på vanliga damasker eller senskydd.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
792
Senast: Caoimhe
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 554
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 336
Senast: JennyLz
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
882
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp