Damn you autocorrect!

Inte Autocorrekt så mycket som brist på korrekturläsning kanske? Men roligt! 😂😂

334C4E15-001F-485E-A54D-661879A3628F.png
 
Skrev: ”Det är väl rätt många icke-hästmänniskor som tror att shetlandsponnyer är filtillägget stora hästar.”

*föl till
 
Vi brukar skriva jöjö (adjö adjö) till varandra som avslutning på sms i min familj. Förutom den gången mobilen hann ändra utan att jag såg, varpå min bror svarar "Jörgen på dig med" :D.
Å någon fler med det uttrycket :) Ja, alltså jöjö - inte Jörgen :)
 
Jag skrattade så jag grät när jag läste detta. Sambon blev nyfiken över vad jag hade så roligt åt och jag skulle då läsa upp detta* för honom som jag precis börjat att läsa.
Jag gjorde två försök att läsa men jag skrattade så mycket att han han inte lyckades höra någon och tog över datorn och läste själv.
Sedan fick han också väldigt roligt....

* En kompis smsade och frågade vad jag hade använt för att behandla öronskabb på katterna med, då hon misstänkte det på sina. Jag beskrev hur jag gjort och hon svarade och tackade och sade att hon skulle ta tag i det på måndag. Det skulle nog inte vara någon fara över helgen för katterna kokade inte så mycket. Jag fattade nog att hon menade kliade, men svarade att om de bara sjuder lite så är det nog okej! :D:cautious:
 

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
0
· Visningar
151
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 242
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 857
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 927

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp