Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Dancande hund med matte

F

Flinisen

Sv: Dancande hund med matte

Ah den har jag sett förut...Helt fantastiskt bra och sött :)

Naaaw den e såå söt ju! så otroligt duktig å ambisiös...:love:

å en e så söööt när h*n rör sina framtassar så gulligt..å vilka piruetter ...ja allt..helt fantastiskt!
men det ligger nog väldigt mkt jobb/träning bakom det dära ekipaget,för att kunna göra ett sådant "felfritt" framträdande och "svåra" moment..
nej helt underbar..så KUL att se sånt!

Den skickade min valpkurs ledare till mig....hon sysslar me sånt oxå....helt underbart vad man kan ha kul med sin hund

Sammet

Trådstartare

Det jag tycker är så underbart med dom är att de har Kul!
Man ser på hunden att den stormtrivs, det är inget tvång som fått den att göra det den gör.

All respekt åt denna kvinna.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5527 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Övr.Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 503
Hundträning Såg en annan tråd, och har funderat på detta tidigare. Jag har en chihuahua tik på 11 år, kastrerad och frisk. När hon var 3 år gammal...
Svar
10
· Visningar
944
Övr.Hund :banghead: Alltså varför ska man ha sina hundar lösa när man inte har full koll, eller om man själv inte har koll på omgivningen, två...
Svar
16
· Visningar
875
Övr.Hund Milou lider av extrem gosighet. Han har senaste tiden hittat ultimata stället att lägga sig på, nämligen precis framför/under mig och...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 434

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 25
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar