Dancande hund med matte

Sv: Dancande hund med matte

Ah den har jag sett förut...Helt fantastiskt bra och sött :)

Naaaw den e såå söt ju! så otroligt duktig å ambisiös...:love:

å en e så söööt när h*n rör sina framtassar så gulligt..å vilka piruetter ...ja allt..helt fantastiskt!
men det ligger nog väldigt mkt jobb/träning bakom det dära ekipaget,för att kunna göra ett sådant "felfritt" framträdande och "svåra" moment..
nej helt underbar..så KUL att se sånt!

Den skickade min valpkurs ledare till mig....hon sysslar me sånt oxå....helt underbart vad man kan ha kul med sin hund

Det jag tycker är så underbart med dom är att de har Kul!
Man ser på hunden att den stormtrivs, det är inget tvång som fått den att göra det den gör.

All respekt åt denna kvinna.

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 244
Senast: ufot
·
Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 087
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 021
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 248
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Fri tillgång på torrfoder?