Bukefalos 28 år!

dansk imoprt

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

majsalottan

hejsan!
Jag har ett varmblod på foder som är en pågående imoprt från danmark sedan 2 år tillbaka. Hon är fortfarande reggad som dansk, men bor i Sverige. Jag har inte fått något pass på henne, jag hämtade henne ur hagen, ägaren visade sig inte alls. Hon sa "hämta henne ur hagen, ni vet vilken häst det är. Jag kommer och hälsar på om en vecka, och har med mig lite grejer till henne"...det har gått 8 månader, hon svarar inte ens i telefonen när vi ringer och hon har varken varit hit eller hört av sig, jag ringde henne från min jobbtelefon, då svarade hon!

vad gör vi?? det känns verkligen inte bra. Får man ens gå till veterinären med henne? Vi får väl inte ens träna henne på travbanan? Hon står inte på ngn licens.
Jag känner mig bara så lurad.....
 
Sv: dansk imoprt

Detta hör mer hemma under Hästmänniska!
Andra djur handlar just om djur som inte är häst, hund och katt!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Lååångt om min krångliga mor-dotter relation. Har i över ett halvår nu haft paus från min mor. Efter ännu ett storbråk så kände jag att...
Svar
13
· Visningar
2 657
Senast: tanten
·
Hästhantering Hejsan. Känner att man ibland fastnar i tänket med att ingenting funkar och ingenting utvecklas och jag kan tycka att det är viktigt att...
Svar
1
· Visningar
1 322
Senast: WSLPZF
·
Övr. Barn Skäms nästan för att skriva här då jag ännu en gång gått på sambons lovord och blivit besviken och lurad igen. 🥺 Han har ett jobb som...
Svar
15
· Visningar
3 786
Senast: Angel
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 341
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sommartoffel
  • Mindre kombi?
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp