JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Dansk seger i Svenskt Kriterium
Moderator
Uppdateringstråd 32
Övr. Hund Fråga uppfödaren. Jag vet att man räknar på ett antal i timmen ungefär sen kan det gå fortare eller långsammare. Är det jättemånga...
Bulldoozer
Igår kl 22:57
Svar: 694
Visningar: 34 565
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Jag har lärt mig att nikotinförgiftning inte är att leka med, en snus kan vara dödlig för en hund (beror säkert på storlek). Hund som...
Kilauea
Igår kl 22:10
Svar: 1 410
Visningar: 106 057
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Det är spännande med amanoräkor :D Nu jagar han dem inte längre, bara håller koll när de är nära.
Red_Chili
Igår kl 23:29
Svar: 1 797
Visningar: 59 435
Djur
Kattbilder #10
Övr. Katt Regina är lite sur på mig. Jag talade om för henne att hon inte kan få så mkt godis pga hon är lite för fluffig.
Hon såg ut att säga ...
stjarnhimmel
Igår kl 22:04
Svar: 1 075
Visningar: 61 081
Katt
Foderstat utan mikromineralanalys
Foder & Strö Inte alls värdelöst, jag tar blodprov på alla tävlingshästarna varje vetcheck och kollar. Funkar ypperligt sen 2016.
Freazer
Idag kl 00:40
Svar: 5
Visningar: 268
Vård
Överlast
Ekonomi & Juridik Blivit stoppad och vägd... 2 ggr, tror jag. En gång med min gamla, lilla peugot + enkelaxlat släp med en arab i. Då klarade vi oss med...
Santoxen
Igår kl 23:46
Höpåsar
Utrustning Hatar Hööks påsar för de är så sladdriga. Gillar Hansbos bättre (säljs också på Hööks). De är också stora och lite stadigare än Hööks egna.
Sirap
Igår kl 23:41
Vintertid
Samhälle Dags för vintertid. Bra, dåligt?
Själv är jag glad för att digitala manicker ställer om sig själva. Den analoga klockan i köket ställde...
Startad av MJLee
25 Okt 2025
Svar: 136
Visningar: 3 391
Allmänt