S

sarah_maya

Jag undrar om det är någon som sett eller hört något om honom. Han är en arab,skimmel e: Dylemat U: Darance
Vill ni ha längre stam så hör av er. Han är pappa till min lille skrutt. Men jag vet att han numera är valack.

B

**BORTTAGEN**

Jag red Milo i flera år innan han såldes, har massor av bilder på honom om du vill ha !
Det är världens snällaste häst att ha att göra med, mkt kelig. Dock är han ganska svår att rida.
Mkt hoppglad !
Han är tävlad i galopp, och var med i svenska gymkhana landslaget i några år,
såldes till en familj i Wales år 2000.
Numer tävlar han gymkhana i walesiska landslaget.
Vore jättetacksam om du kunde skicka någon bild på din häst till mig, hade varit väldigt roligt att se hur hon/han ser ut !
Mvh, Louise

Liknande trådar

Avel Undrar om någon här hört/vet något om hingsten Regress, en westfalisk hingst född -72. Härstamning e: Remus I u: Freia. Tycker det är...
Svar
2
· Visningar
507
Katthälsa Nu behöver jag alla tassar, tummar och tår för lille Skrutt. Vi åkte in akut i morse med vad jag trodde var en förstoppning. Han har...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 377
Senast: Mia_R
·
Avel Vart tog den hingsten vägen? Är han ens hingst längre? Hittar ingenting om honom, på Rimondo är han skriven som valack, men bara där, så...
Svar
2
· Visningar
747
Senast: SusieQ
·
Anläggning I min naiva enfald så trodde jag att det var något som skulle finnas på min byggbutik. Men icket. Så jag googlade, och gick bet. Och...
Svar
10
· Visningar
452
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Rocka sockorna