Lorelie

Trådstartare
Jag funderar på att göra en stamtavlesida med databas. Någon som har ett förslag på hur man lär sig göra databaser på ett enkelt sätt, men med snyggt och funktionellt resultat?

B

**BORTTAGEN**

jag satte mig o leta efter lite dokument om det på nätet,. men tyvärr kunde ja inte hitta något,. men du kan ju själv försöka söka upp informationen du behöver på tex google,.

det beror på vilken server du ska använda. mysql har en del riktigt enkla och fina interface för att skapa bra och fungerande databaser. men det kräver ju att servern du ska lägga det på stödjer mysql... :)

Liknande trådar

Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
428
Avel Tänkte dela med mig lite av tips och råd i det här med att döpa sporthästar (säkert andra med men i det här är sporthästar min referens)...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
15 168
Senast: Roheryn
·
IT & mobiler Jag har ett (egeninspelat) ljudspår där jag skulle vilja upprepa ett segment flera gånger. Vilken mjukvara, gärna gratis, är enkelt att...
Svar
7
· Visningar
201
Senast: manda
·
IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
991
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 10
  • Senast tagna bilden XIV