Bukefalos 25 år!

Lorelie

Trådstartare
Jag funderar på att göra en stamtavlesida med databas. Någon som har ett förslag på hur man lär sig göra databaser på ett enkelt sätt, men med snyggt och funktionellt resultat?

B

**BORTTAGEN**

jag satte mig o leta efter lite dokument om det på nätet,. men tyvärr kunde ja inte hitta något,. men du kan ju själv försöka söka upp informationen du behöver på tex google,.

det beror på vilken server du ska använda. mysql har en del riktigt enkla och fina interface för att skapa bra och fungerande databaser. men det kräver ju att servern du ska lägga det på stödjer mysql... :)

Liknande trådar

Kropp&Själ Jag fyller jämnt om ett par månader o hade tänkt att antingen åka utomlands eller ha en fest. Varken resan jag vill göra eller festen...
2
Svar
26
· Visningar
910
Juridik&Ekonomi Jag kommer snart få in en summa pengar, ingen guldgruva men ändå av sådan storleksordning att det inte bara bör bli liggande på ett...
Svar
8
· Visningar
539
Juridik&Ekonomi Jag har enskild firma i litet format. Har ingen att ställa mina frågor till, så jag tänkte börja med att testa bukepedia 🙃 Jag tänker...
Svar
19
· Visningar
701
Hemmet Går det rädda på något sätt? Flera av luckorna ser ut såhär. Det ser inte så kul ut förstås.. Köket renoverades någon gång på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 060

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CXL
  • Fortsättning på bildtråden II
  • Kaoset del 2

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack #8