Database error

Hyacinth

Trådstartare
Sådana här får jag upp titt som tätt, men enbart på buke.:confused:
Särskilt senaste två veckorna har det eskalerat,
hänger det samman med tidigare trassel, eller är det något
unikt :D för mig?

Database error
The database has encountered a problem.

------------------------------------------------------------------Please try the following:
Load the page again by clicking the Refresh button in your web browser.
Open the www.bukefalos.com home page, then try to open another page.
Click the Back button to try another link.

The www.bukefalos.com forum technical staff have been notified of the error, though you may contact them if the problem persists.

We apologise for any inconvenience.
 
Sv: Database error

Nej, det är samma här. Lägg därtill långa svarstider.
Snart måste man planera sina bukebesök för det finns inte utrymme för snabba eller spontana besök.
 
Sv: Database error

Jag får också så och nu senaste 10 minuterna typ tar det jättelång tid för sidan att ladda och sen står det att sidan är "Klar", men den är bara helt vit, så blir det på datorerna i skolan ibland också.
 
Sv: Database error

*kl*

Jag är mest förbryllad, det stör mig inte nämnvärt eg.
Får så mycket annat gjort istället, så jag funderar på att se
det som en vink från ovan....:o
 
Sv: Database error

Jag får också så och nu senaste 10 minuterna typ tar det jättelång tid för sidan att ladda och sen står det att sidan är "Klar", men den är bara helt vit, så blir det på datorerna i skolan ibland också.

Samma här!

Och dessutom händer det att jag får upp detta:

Anslutningen avbröts

Servern på www.bukefalos.com svarar inte.

* Platsen kan tillfälligt vara nere eller upptagen. Försök igen om en stund.

* Om du inte kan öppna någon sida alls, kontrollera datorns
nätverksanslutning.

* Om datorn eller nätverket skyddas av en brandvägg eller proxy, kontrollera att Firefox har tillstånd att ansluta till webben.
 
Sv: Database error

Jag har fått upp sådana under det senaste dygnet (kanske två dygn, max). Innan dess har det varit stabilt som katten.
 
Sv: Database error

*KL

Jag har haft strul sedan i efm/kväll. Jätteproblem att komma in på trådar eller senior/barn osv. Första sidan får jag upp utan problem men sedan är det stopp.

Vad gör du Gunnar? :angel:

Fler har haft problem med samma det vet jag.
 
Sv: Database error

Såna sidor får jag upp ganska ofta, men på vardagarna är jag bara online på kvällstid, och då är många inne. Jag använder firefox.

Jag ser det som en möjlighet att få annat gjort under tiden... Sitter inte och uppdaterar sidan varje sekund, är det redan körigt på servern blir det ju inte bättre av att alla sitter och uppdaterar...
 
Sv: Database error

Jag har haft strul i några dagar nu. Eller det att sidor är sega att ladda har väl hållt på nån vecka. Men den här veckan har det eskalerat.
Svar som försvunnit när man sparat dem, ändringar som inte sparats och nu det allra senaste;
I seniors Idol-tråd ska det finnas ett inlägg av jarakamandan kl 17.48, men när jag försöker läsa tråden, finns den inte där. Är det bara jag som är blind?
Försökt gå via jarakamandan's profil, men samma fenomen igen...
 
Sv: Database error

Jag har haft strul i några dagar nu. Eller det att sidor är sega att ladda har väl hållt på nån vecka. Men den här veckan har det eskalerat.
Svar som försvunnit när man sparat dem, ändringar som inte sparats och nu det allra senaste;
I seniors Idol-tråd ska det finnas ett inlägg av jarakamandan kl 17.48, men när jag försöker läsa tråden, finns den inte där. Är det bara jag som är blind?
Försökt gå via jarakamandan's profil, men samma fenomen igen...






Och det är VÄLDIGT många svar som dubbelpostas!
 
Senast ändrad:
Sv: Database error

Hmmm...
Jarakamandan's inlägg dök upp efter att jag svarat i tråden, efter det inlägget.

Spännande det här! :banana:
 

Liknande trådar

Äldre Jag hittade denna idag när jag loggade in på ett av mina mailkonton: "TAX RETURN FOR THE YEAR 2013-2014 RECALCULATION OF YOUR TAX...
Svar
3
· Visningar
982
Senast: sthu
·
Bukefalos Jag lyckas inte redigera inlägg. Om jag ändrar texten i ett inlägg och sedan trycker på Spara kommer detta upp: (Gjort en...
Svar
2
· Visningar
1 473
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Fick detta mail idag: "This is email from Windows Live Hotmail® and we are sending to all account user for safety. Due to the...
Svar
9
· Visningar
1 232
Senast: Stereo
·
Bukefalos Fick dessa meddelanden från 15:22 fram till nu.. Network Error (tcp_error) A communication error occurred: "" The Web...
Svar
1
· Visningar
1 267
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Dressyrsnack 17
  • Överproduktion av hud?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp