Databaser online -främst varmblod

Santos

Trådstartare
Vilka hästraser i har sina databaser online så att man kan söka efter stam eller tävlingsresultat?
 
Islandshäst - alla renrasiga islandshästar registreras i World Fengur (som du dock antingen måste betala för att få åtkomst till, eller vara medlem i Svenska Islandshästförbundet). Där finns "allt" - stam, bedömningsresultat, BLUP, avkommor, tävlinsresultat i world ranking-tävlingar mm.
 
Svenska travare går det att hitta stam, tävlingsresultat mm på svensk travsport.
Engelska fullblod (galoppörer) finns på svensk galoppsport.
 
Holsteiner Verband
KWPN
Hippos (alla finskreggade hästar)
Hestedata (dansk, kostar)
PZHK, polska hästar
IHR (irland)
Blå Basen
Blup.se
TDB för svenska tävlingsresultat (ponny och ridhäst)
FEI för internationella resultat (ridhäst)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har insett att jag behöver gå i terapi och är nu nyfiken på om någon här testat någon av dessa plattformar där man prata med...
Svar
4
· Visningar
485
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ Någon här som har Friskis online? Är det värt det? Vad finns det för pass? Och en hel hög med frågor till. /hon som ska använda...
Svar
7
· Visningar
495
Senast: pms
·
IT & mobiler Vad anses vara god sed att bli insläppt på online möte? 5 minuter innan? När mötet börjar?
2
Svar
21
· Visningar
1 351
Senast: warg
·
Övr. Katt Jag var till affären idag och skulle handla kattmat. Jag köper storpack av den maten och det var slut i affären. Tyvärr känner jag inte...
2
Svar
30
· Visningar
2 311
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Löss
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp